ჩვენი ბლოგი

აღმოაჩინე ჩვენი ბლოგი



<p>10 საუკეთესო პროდუქტი დიეტისთვის</p>

10 საუკეთესო პროდუქტი დიეტისთვის

ადამიანის ორგანიზმი სხვა და სხვა პროდუქტს განსხვავებულად ითვისებს. თქვენი ფსიქოლოგიური განწყობები, კალორიების წვის მაჩვენებელი და თქვენს ორგანიზმში მიმდინარე ჰორმონალური ცვლილებები მნიშვნელოვნად არის დამოკიდებული იმ საკვებზე, რომელსაც თქვენ

წაიკითხე მეტი
<p>რამდენ პროცენტიანი შოკოლადი უნდა მივირთვათ?</p>

რამდენ პროცენტიანი შოკოლადი უნდა მივირთვათ?

შოკოლადისადმი ჯანსაღი დამოკიდებულება ისეთივე უნდა იყოს, როგორც მცენარეული წარმოშობის სასმელებისადმი გვაქვს. ჭარბი რაოდენობით ღვინის დალევა საზიანოა, თუმცა ერთ ჭიქა ღვინოს ჩვენი ორგანიზმისთვის ისეთივე სარგებლის მოტანა შეუძლია, რამდენიც ერთ საათიან

წაიკითხე მეტი
<p>პროდუქტების კალორიების ცხრილი</p>

პროდუქტების კალორიების ცხრილი

პროდუქტების კალორიულობის ცხრილს აქტიურად იყენებენ ადამიანები, რომლებიც ჯანსაღი კვების რეჟიმს მისდევენ და მიღებული კალორიების რაოდენობას მკაცრად აკონტროლებენ. თუ დიეტაზე ხართ ან უბრალოდ წონის შენარჩუნება გსურთ, შეგიძლიათ ქვემოთ მოცემული ცხრილით

წაიკითხე მეტი
<p>გლიკემიური ინდექსის გავლენა წონაში კლებაზე</p>

გლიკემიური ინდექსის გავლენა წონაში კლებაზე

დაბალი გლიკემიური ინდექსის მქონე საკვების სასარგებლო თვისებების ჩამონათვალი საკმაოდ ვრცელია. თანამედროვე სამყაროში აღნიშნული პროდუქტებით კვება უფრო და უფრო პოპულარული ხდება. დაბალი გლიკემიური ინდექსის დიეტის მიმდევრები თვლიან, რომ კვების მსგავსი რეჟიმი

წაიკითხე მეტი

დღეში დამწვარი კალორიების გამოთვლა


სანტიმეტრებში
კილოგრამებში
განმარტება:
მჯდომარე, ნაკლებმოძრავი :
დღის განმავლობაში ძალიან მცირე აქტივობა

მსუბუქად აქტიური:
მსუბუქი ფიზიკური აქტივობა კვირაში 1-დან 3 დღემდე.

ზომიერად აქტიური :
საშუალო ფიზიკური აქტივობა კვირაში 3-დან 5 დღემდე.

ძალიან აქტიური :
მძიმე ფიზიკური აქტივობა კვირაში 6-დან 7 დღემდე.

უკიდურესად აქტიური :
ყოველდღიური მძიმე ფიზიკური ატივობა
შენი წარმატების პორტალი

კონტაქტი / უსაფრთხოების პოლიტიკა