ჩვენი ბლოგი

აღმოაჩინე ჩვენი ბლოგი



<p>წონები თუ კარდიო - რომელს მივანიჭოთ უპირატესობა?</p>

წონები თუ კარდიო - რომელს მივანიჭოთ უპირატესობა?

ფიტნესის მოყვარული ადამიანებისთვის ერთ-ერთ მთავარ გამოწვევას სავარჯიშო პროგრამაში წონებით ვარჯიშისა და კარდიოს ბალანსირებული ჩართვა წარმოადგენს. თუ მიზნად ლამაზი, მოხდენილი და ძლიერი სხეულის ჩამოყალიბებას ისახავთ, ბალანსირებული სავარჯიშო რუტინის

წაიკითხე მეტი
<p>10 გზა კუნთოვანი მასის გასაზრდელად</p>

10 გზა კუნთოვანი მასის გასაზრდელად

კუნთოვანი მასის სწრაფად და ეფექტურად გასაზრდელად რადიკალურად განსხვავებული სავარჯიშო პროგრამის ან დიეტის შერჩევა სულაც არ არის აუცილებელი. სასურველი შედეგის მიღწევა მცირე ცვლილებების განხორციელებითაც შეგიძლიათ. ჩვენს სტატიაში კუნთოვანი მასის ზრდის

წაიკითხე მეტი
<p>რა დროა საჭირო ფორმის დასაკარგად?</p>

რა დროა საჭირო ფორმის დასაკარგად?

სავარჯიშო დარბაზთან გამომშვიდობებამდე კარგად დაფიქრდით, თუ რა დროა საჭირო იმისთვის, რომ მიღებული ფორმები დაკარგოთ. აუცილებელია, კარგად გააცნობიეროთ, რომ მოქნილობის, ძალისა და მოხდენილი ფიგურის დაკარგვას ძალიან ცოტა დრო სჭირდება. სასიამოვნო არ იქნება

წაიკითხე მეტი
<p>9 საუკეთესო პროდუქტი კუნთის ზრდისთვის</p>

9 საუკეთესო პროდუქტი კუნთის ზრდისთვის

მამაკაცების უმრავლესობამ ძალიან კარგად იცის, რომ პროტეინები კუნთოვანი მასის ზრდის პროცესში უმნიშვნელოვანეს როლს ასრულებენ. ვარჯიშის დროს მძიმე წონით აზიდვების შედეგად მიღებული სტრესი კუნთოვან ქსოვილს აზიანებს. ვარჯიშის შემდეგ კი კუნთოვანი ქსოვილის

წაიკითხე მეტი

დღეში დამწვარი კალორიების გამოთვლა


სანტიმეტრებში
კილოგრამებში
განმარტება:
მჯდომარე, ნაკლებმოძრავი :
დღის განმავლობაში ძალიან მცირე აქტივობა

მსუბუქად აქტიური:
მსუბუქი ფიზიკური აქტივობა კვირაში 1-დან 3 დღემდე.

ზომიერად აქტიური :
საშუალო ფიზიკური აქტივობა კვირაში 3-დან 5 დღემდე.

ძალიან აქტიური :
მძიმე ფიზიკური აქტივობა კვირაში 6-დან 7 დღემდე.

უკიდურესად აქტიური :
ყოველდღიური მძიმე ფიზიკური ატივობა
შენი წარმატების პორტალი

კონტაქტი / უსაფრთხოების პოლიტიკა