ჩვენი ბლოგი

აღმოაჩინე ჩვენი ბლოგი



<p>ვარჯიში მენოპაუზის დროს - სასარგებლო რჩევები</p>

ვარჯიში მენოპაუზის დროს - სასარგებლო რჩევები

რეგულარული ფიზიკური აქტივობა მენოპაუზის ეტაპზე მყოფი ქალბატონებისთვის უდიდესი მნიშვნელობის მქონეა. ცხადია, აუცილებლად უნდა გაითვალისწინოთ, თუ რა სახის ვარჯიშები უნდა შეასრულოთ ამ დროს და როგორი უნდა იყოს თქვენი ყოველდღიური დატვირთვა.

წაიკითხე მეტი
<p>ვარჯიშის გავლენა ფსიქიკურ ჯანმრთელობაზე</p>

ვარჯიშის გავლენა ფსიქიკურ ჯანმრთელობაზე

ადამიანების უმრავლესობა ფიტნეს დარბაზებს მუსკულატურის გასაძლიერებლად, გულ-სისხლძარღვთა ჯანმრთელობის წასახალისებლად და ლამაზი სხეულის ჩამოსაყალიბებლად სტუმრობს, თუმცა ფიზიკურ დატვირთვას თქვენთვის გაცილებით მეტი სარგებლის მოტანა შეუძლია. მეცნიერები

წაიკითხე მეტი
<p>ვარჯიშის გავლენა იმუნიტეტზე</p>

ვარჯიშის გავლენა იმუნიტეტზე

ვარჯიშს და ფიზიკურ დატვირთვას იმუნიტეტზე როგორც დადებითი, ასევე უარყოფითი გავლენის მოხდენა შეუძლია. ჰიპოკრატეს ნათქვამს თუ დავეყრდნობით, ყველაფერი დოზებზეა დამოკიდებული. სისტემატური ვარჯიში იმუნიტეტს ამყარებს. არარეგულარული და განსაკუთრებით მძიმე

წაიკითხე მეტი
<p>ფიტნესი ვარიკოზის წინააღმდეგ</p>

ფიტნესი ვარიკოზის წინააღმდეგ

ქალბატონები, რომლებიც აღმოაჩენენ, რომ მათ ვარიკოზი აწუხებთ, ფიქრობენ, რომ ფიტნესით ვეღარასდროს დაკავდებიან. ისინი ვერ ხვდებიან, რომ შეცდომას უშვებენ, რადგან ფიტნესი ამ შემთხვევაში მათს ჯანმრთელობას საფრთხეს აბსოლუტურად არ უქმნის, პირიქით, მას უდიდესი

წაიკითხე მეტი

დღეში დამწვარი კალორიების გამოთვლა


სანტიმეტრებში
კილოგრამებში
განმარტება:
მჯდომარე, ნაკლებმოძრავი :
დღის განმავლობაში ძალიან მცირე აქტივობა
მსუბუქად აქტიური:
მსუბუქი ფიზიკური აქტივობა კვირაში 1-დან 3 დღემდე.
ზომიერად აქტიური :
საშუალო ფიზიკური აქტივობა კვირაში 3-დან 5 დღემდე.
ძალიან აქტიური :
მძიმე ფიზიკური აქტივობა კვირაში 6-დან 7 დღემდე.
უკიდურესად აქტიური :
ყოველდღიური მძიმე ფიზიკური ატივობა
შენი წარმატების პორტალი

კონტაქტი / უსაფრთხოების პოლიტიკა