ჩვენი ბლოგი

აღმოაჩინე ჩვენი ბლოგი



<p>დაბალნახშირწყლოვანი დიეტა - უპირატესობები და უარყოფითი მხარეები</p>

დაბალნახშირწყლოვანი დიეტა - უპირატესობები და უარყოფითი მხარეები

დადგენილია, რომ თანამედროვე ადამიანები  დღიური კალორიების 40 %-ს ცხიმების სახით იღებენ.

სამწუხაროდ, რეკომენდებულია, რომ ცხიმი დღის განმავლობაში მიღებული კალორიების მაქსიმუმ 30%-ს (სასურველია ნაკლებს) უნდა შეადგენდეს. ცხიმის მაღალი დოზები არა მხოლოდ ჩვენი ჯანმრთელობისთვისაა მავნე, ის წონის მატებასაც იწვევს და მნიშვნელოვან დისკომფორტს გვიქმნის.

ჩვენს საკვებში ცხიმების რაოდენობის შესამცირებლად, უმჯობესია, დაბალცხიმოვან დიეტას მივმართოთ, მაგრამ რამდენად კარგია იგი ჩვენი ჯანმრთელობისთვის?

წაიკითხე მეტი
<p>გავხდეთ თუ არა ვეგანი?</p>

გავხდეთ თუ არა ვეგანი?

უპირატესობები და უარყოფითი მხარეები

აღიარებულია, რომ ვეგანური დიეტით ძალიან დიდი სარგებელი მოგვაქვს როგორც ჩვენი ასევე პლანეტის ჯანმრთელობისთვის. ამერიკის მეცნიერებათა აკადეემის უახლეს კვლევებში ნათქვამია, რომ ვეგანურ დიეტას, რომელიც გამორიცხავს

წაიკითხე მეტი
<p>რა მივირთვათ ვარჯიშამდე, ვარჯიშისას და ვარჯიშის შემდეგ?</p>

რა მივირთვათ ვარჯიშამდე, ვარჯიშისას და ვარჯიშის შემდეგ?

საკვები, რომელსაც მიირთმევთ, გავლენას ახდენს თქვენი ვარჯიშის ხარისხზე. მნიშვნელობა არ აქვს დამწყები ხართ,თუ პროფესიონალი.
სწორად შერჩეული პროდუქტები დაგეხმარებათ ფიზიკური აქტივობის გაუმჯობესებაში.რა პროდუქტებს უნდა აარიდოთთავი,როდის და რა უნდა მიირთვათ

წაიკითხე მეტი

დღეში დამწვარი კალორიების გამოთვლა


სანტიმეტრებში
კილოგრამებში
განმარტება:
მჯდომარე, ნაკლებმოძრავი :
დღის განმავლობაში ძალიან მცირე აქტივობა
მსუბუქად აქტიური:
მსუბუქი ფიზიკური აქტივობა კვირაში 1-დან 3 დღემდე.
ზომიერად აქტიური :
საშუალო ფიზიკური აქტივობა კვირაში 3-დან 5 დღემდე.
ძალიან აქტიური :
მძიმე ფიზიკური აქტივობა კვირაში 6-დან 7 დღემდე.
უკიდურესად აქტიური :
ყოველდღიური მძიმე ფიზიკური ატივობა
შენი წარმატების პორტალი

კონტაქტი / უსაფრთხოების პოლიტიკა