ჩვენი ბლოგი

აღმოაჩინე ჩვენი ბლოგი



<p>როგორ დავიკლოთ წონაში საზაფხულოდ - 9 სასარგებლო რჩევა</p>

როგორ დავიკლოთ წონაში საზაფხულოდ - 9 სასარგებლო რჩევა

წონაში დაკლებას ცდილობთ, მაგრამ ნებისყოფა არ გყოფნით და წარმატების მიღწევას ვერ ახერხებთ?! ნუ შეშინდებით! წონის პრობლემებთან გამკლავებაში ზაფხული დაგეხმარებათ. წელიწადის ამ დროს სამყარო ამ მხრივ უამრავ შესაძლებლობას გთავაზობთ. მთავარია მათი დანახვა და

წაიკითხე მეტი
<p>როგორ შევინარჩუნოთ ფორმა ზაფხულში?</p>

როგორ შევინარჩუნოთ ფორმა ზაფხულში?

ადამიანების უმეტესობას ზაფხული ძალიან გვიყვარს. წელიწადის ამ დროს ყველა ჩვენგანს შეგვიძლია ბუნებაში ვივარჯიშოთ, შვებულებით დავტკბეთ და ცივი კოქტეილებით ვისიამოვნოთ. ყველაფერი ნამდვილად ზღაპრულად იქნებოდა, ზაფხულში ჯანსაღი კვების რეჟიმის დაცვა

წაიკითხე მეტი
<p>როგორ დავიკლოთ 5 კილო ერთ თვეში</p>

როგორ დავიკლოთ 5 კილო ერთ თვეში

წონაში დაკლების მსურველებს ხშირად არარეალური მიზნები აქვთ. არსებობენ ადამიანები, რომლებიც ფიქრობენ, რომ ერთ კვირაში წელის გარშემოწერილობის ორჯერ შემცირება სავსებით შესაძლებელია. ზოგიერთი კი ოცნებობს მოხდენილი მუცლის კუნთები ერთი ვარჯიშით დაიყენოს, რაც

წაიკითხე მეტი
<p>როგორ მოვიშოროთ ცხიმი მკლავებიდან?</p>

როგორ მოვიშოროთ ცხიმი მკლავებიდან?

მკლავებიდან ზედმეტი ცხიმების მოშორება თუ გიძნელდებათ, თქვენ მარტო არ ხართ. ჭარბი ცხიმების დაგროვების მხრივ, მუცლისა და თეძოების ზონებთან ერთად, მკლავიც ერთ-ერთ ყველაზე პრობლემურ ზონად ითვლება. ქალბატონები ხშირად ჩივიან, რომ აღნიშნულ პრობლემასთან

წაიკითხე მეტი

დღეში დამწვარი კალორიების გამოთვლა


სანტიმეტრებში
კილოგრამებში
განმარტება:
მჯდომარე, ნაკლებმოძრავი :
დღის განმავლობაში ძალიან მცირე აქტივობა
მსუბუქად აქტიური:
მსუბუქი ფიზიკური აქტივობა კვირაში 1-დან 3 დღემდე.
ზომიერად აქტიური :
საშუალო ფიზიკური აქტივობა კვირაში 3-დან 5 დღემდე.
ძალიან აქტიური :
მძიმე ფიზიკური აქტივობა კვირაში 6-დან 7 დღემდე.
უკიდურესად აქტიური :
ყოველდღიური მძიმე ფიზიკური ატივობა
შენი წარმატების პორტალი

კონტაქტი / უსაფრთხოების პოლიტიკა