ჩვენი ბლოგი

აღმოაჩინე ჩვენი ბლოგი



<p>როგორ გავიუმჯობესოთ მეტაბოლიზმი 30 წლის შემდეგ</p>

როგორ გავიუმჯობესოთ მეტაბოლიზმი 30 წლის შემდეგ

წონაში კლება 30 წელს გადაცილებული ქალბატონებისთვის სერიოზულ გამოწვევას წარმოადგენს. ორგანიზმში წლებთან ერთად მეტაბოლური პროცესები ნელდება. 30 წლის ასაკს მიტანებულმა ადამიანებმა ფორმის შესანარჩუნებლად აუცილებლად უნდა ისწავლონ, თუ როგორ

წაიკითხე მეტი
<p>მენსტრუალური ციკლის გავლენა წონაში კლებაზე</p>

მენსტრუალური ციკლის გავლენა წონაში კლებაზე

ჰორმონები ჩვენზე მრავალმხრივ ზემოქმედებენ. ისინი არეგულირებენ ჩვენს ძილის რეჟიმს, მადას, სექსუალურ ცხოვრებას, განწყობას და ა.შ. ჰორმონებს წონაში კლების პროცესზეც უდიდესი ზეგავლენის მოხდენა შეუძლიათ. ალბათ, ძალიან ცოტამ თუ იცის, რომ ციკლის სხვა და სხვა

წაიკითხე მეტი
<p>სასარგებლო რჩევები ზედმეტი ცხიმების დასაწვავად</p>

სასარგებლო რჩევები ზედმეტი ცხიმების დასაწვავად

თქვენ კვლავ ზედმეტი კილოგრამებისგან გათავისუფლების პრობლემის წინაშე დგახართ და არ იცით როგორ მოიქცეთ? ნუ შეგეშინდებათ, რადგან მარტო არ ხართ! ქალების უმრავლესობა აღნიშნავს, რომ დაკარგულ კილოგრამებს ისინი, როგორც წესი, ძალიან სწრაფად აღიდგენენ.

წაიკითხე მეტი
<p>როგორ დავიკლოთ წონაში მარტივად</p>

როგორ დავიკლოთ წონაში მარტივად

წონაში დაკლება გსურთ, მაგრამ თქვენს საყვარელ კერძებზე უარის თქმა გიჭირთ და ყოველდღიურად ვარჯიშიც გეზარებათ? თუ ასეა, ალბათ, ფიქრობთ, რომ ზედმეტი კილოგრამებისგან გათავისუფლებას უმტკივნეულოდ ვერაფრით შეძლებთ. მართალია, ვარჯიშსა და ჯანსაღ კვებას წონაში

წაიკითხე მეტი

დღეში დამწვარი კალორიების გამოთვლა


სანტიმეტრებში
კილოგრამებში
განმარტება:
მჯდომარე, ნაკლებმოძრავი :
დღის განმავლობაში ძალიან მცირე აქტივობა
მსუბუქად აქტიური:
მსუბუქი ფიზიკური აქტივობა კვირაში 1-დან 3 დღემდე.
ზომიერად აქტიური :
საშუალო ფიზიკური აქტივობა კვირაში 3-დან 5 დღემდე.
ძალიან აქტიური :
მძიმე ფიზიკური აქტივობა კვირაში 6-დან 7 დღემდე.
უკიდურესად აქტიური :
ყოველდღიური მძიმე ფიზიკური ატივობა
შენი წარმატების პორტალი

კონტაქტი / უსაფრთხოების პოლიტიკა