ჩვენი ბლოგი

აღმოაჩინე ჩვენი ბლოგი



<p>10 საუკეთესო პროდუქტი ლიბიდოს ასამაღლებლად</p>

10 საუკეთესო პროდუქტი ლიბიდოს ასამაღლებლად

ლიბიდოს დაქვეითების პრობლემა თუ გაწუხებთ, ჩვენ მიერ შემოთავაზებულ საკვები პროდუქტების ნუსხას ყურადღებით გაეცანით. საკვებს თქვენი სექსუალური ცხოვრების შეცვლის უნარი ნამდვილად აქვს. ზოგიერთი პროდუქტი ლიბიდოს ამაღლებას უწყობს ხელს, ხოლო ზოგიერთი მის

წაიკითხე მეტი
<p>საინტერესო რჩევები ძვლების ჯანმრთელობის შესანარჩუნებლად</p>

საინტერესო რჩევები ძვლების ჯანმრთელობის შესანარჩუნებლად

ოსტეოპოროზი მსოფლიოში ერთ-ერთი ყველაზე გავრცელებული დაავადებაა, რომელიც ძვლის სტრუქტურის ცვლილებებსა და ძვლოვანი მასის შემცირებას იწვევს. როგორც აღმოჩნდა, აღნიშნული პრობლემა უმეტესად ასაკოვან ქალბატონებს აწუხებთ, თუმცა ოსტეოპოროზისგან არც მამაკაცები

წაიკითხე მეტი
<p>როგორ ვიკვებოთ პროფესიონალი ათლეტივით?</p>

როგორ ვიკვებოთ პროფესიონალი ათლეტივით?

პროფესიონალი ათლეტების მსგავსი სხეულის ჩამოყალიბებაზე თუ ოცნებობთ, მიზნის მიღწევაში მხოლოდ ვარჯიში ვერ დაგეხმარებათ. ალბათ, იცით, რომ ლამაზი ფიგურის ერთ-ერთი მთავარი საიდუმლო ჯანსაღი კვების პრინციპების ცოდნა და ერთგულებაა. ჩვენს სტატიაში პროფესიონალი

წაიკითხე მეტი
<p>როგორ მოვემზადოთ ინტერვალური შიმშილობისთვის?</p>

როგორ მოვემზადოთ ინტერვალური შიმშილობისთვის?

ინტერვალური შიმშილობის რეჟიმის დაცვა ბევრ ადამიანს მარტივად ეჩვენა. თუ თქვენ გურმანი არ ხართ და დილით გაღვიძებისთანავე საკვებზე ფიქრს არ იწყებთ, შესაძლოა, ჩათვალოთ, რომ დროის გარკვეულ მონაკვეთში შიმშილი არ გაგიჭირდებათ. ადამიანების დიდი ნაწილი

წაიკითხე მეტი

დღეში დამწვარი კალორიების გამოთვლა


სანტიმეტრებში
კილოგრამებში
განმარტება:
მჯდომარე, ნაკლებმოძრავი :
დღის განმავლობაში ძალიან მცირე აქტივობა
მსუბუქად აქტიური:
მსუბუქი ფიზიკური აქტივობა კვირაში 1-დან 3 დღემდე.
ზომიერად აქტიური :
საშუალო ფიზიკური აქტივობა კვირაში 3-დან 5 დღემდე.
ძალიან აქტიური :
მძიმე ფიზიკური აქტივობა კვირაში 6-დან 7 დღემდე.
უკიდურესად აქტიური :
ყოველდღიური მძიმე ფიზიკური ატივობა
შენი წარმატების პორტალი

კონტაქტი / უსაფრთხოების პოლიტიკა