ჩემი პროფილი


ქალბატონები (12+) ნახე ყველა სტატია



<p>10 საუკეთესო ვარჯიში ფეხების დასათხელებლად</p>

საუკეთესო ვარჯიში ფეხების დასათხელებლად

ქალბატონების უმრავლესობა ოცნებობს მოხდენილი, თხელი და სექსუალური ფეხები ჰქონდეს. არ აქვს მნიშვნელობა სპორტული ჟინი გამოძრავებთ, თუ უბრალოდ გსურთ საზაფხულო შორტებში თქვენი ქვედა კიდურები საოცრად გამოიყურებოდეს, მთავარია, რომ მიზნის მიღწევას

წაიკითხე მეტი
<p>ვარჯიში მოგზაურობის დროს - 8 სასარგებლო რჩევა</p>

ვარჯიში მოგზაურობის დროს 

ზაფხულს ადამიანების უმრავლესობა მოგზაურობაში ატარებს. როგორც წესი, ამ დროს აქტიური ფიტნეს რეჟიმით ცხოვრება წარმოუდგენელი ხდება და მოგზაურებს სავარჯიშო რუტინის ერთგულება უძნელდებათ. უცნობი ადგილების აღმოჩენა და საინტერესო თავგადასავლები ფიზიკურ

წაიკითხე მეტი
<p>ვარჯიში ძალის მოსამატებლად</p>

ვარჯიში ძალის მოსამატებლად

ძალის მომატების გარეშე წარმატებას ვერც მოყვარულის დონეზე მიაღწევთ და ვერც პროფესიონალი ათლეტი გახდებით. ძალა წინსვლისთვის აუცილებლად გჭირდებათ. როგორც წესი, ტრადიციული ვარჯიშები, რომლებიც ძალის მომატებაზეა ორიენტირებული, რთული შესასრულებელია. მსგავსი ტიპის ფიზიკური დატვირთვისას ორგანიზმი წნეხის ქვეშაა, რადგან სახსრები და კუნთები დიდ დატვირთვას

წაიკითხე მეტი
  • July 10
  • <p>ვარჯიში ძალის მოსამატებლად</p>

  • 38
<p>დაბალი ინტენსივობის ვარჯიშები ზაფხულის ცხელი დღეებისთვის</p>

დაბალი ინტენსივობის ვარჯიშები

ადამიანების უმრავლესობას ზაფხულში ვარჯიში ძალიან უჭირს. აღნიშნული პრობლემის წინაშე, ალბათ, თქვენც არაერთხელ დამდგარხართ. ცხელ ამინდში უმნიშვნელო ფიზიკურ დატვირთვაზეც კი მარტივად ოფლიანდებით, განსაკუთრებით მაშინ, თუ ბუნებაში ვარჯიშობთ, ან თქვენ მიერ

წაიკითხე მეტი

დიეტები და მათი უპირატესობები ნახე ყველა სტატია



<p>10 საუკეთესო პროდუქტი დიეტისთვის</p>

10 საუკეთესო პროდუქტი დიეტისთვის

ადამიანის ორგანიზმი სხვა და სხვა პროდუქტს განსხვავებულად ითვისებს. თქვენი ფსიქოლოგიური განწყობები, კალორიების წვის მაჩვენებელი და თქვენს ორგანიზმში მიმდინარე ჰორმონალური ცვლილებები მნიშვნელოვნად არის დამოკიდებული იმ საკვებზე, რომელსაც თქვენ

წაიკითხე მეტი
<p>რამდენ პროცენტიანი შოკოლადი უნდა მივირთვათ?</p>

რამდენ პროცენტიანი შოკოლადი მივირთვათ?

შოკოლადისადმი ჯანსაღი დამოკიდებულება ისეთივე უნდა იყოს, როგორც მცენარეული წარმოშობის სასმელებისადმი გვაქვს. ჭარბი რაოდენობით ღვინის დალევა საზიანოა, თუმცა ერთ ჭიქა ღვინოს ჩვენი ორგანიზმისთვის ისეთივე სარგებლის მოტანა შეუძლია, რამდენიც ერთ საათიან

წაიკითხე მეტი

ამბები ფიტნეს სამყაროდან ნახე ყველა სტატია



<p>ბიგ რემი მისტერ ოლიმპია 2019-ს გამოტოვებს</p>

ბიგ რემი მისტერ ოლიმპიას გამოტოვებს

2017 წლის მისტერ ოლიმპიაზე ბიგ რემი საოცარ ფორმაში იყო. მან ფილ ჰიტს სერიოზული წინააღმდეგობა გაუწია და მეორე ადგილის დაკავებაც შეძლო. 2018 წელს ის მხოლოდ მე-6 ადგილს დასჯერდა. წელს კი მხრის სერიოზული ტრავმის გამო იძულებულია ასპარეზობისგან თავი შეიკავოს

წაიკითხე მეტი
<p>ფილ ჰიტი საოცარ ფორმაშია და თავდაუზოგავად ვარჯიშობს</p>

ფილ ჰიტი საოცარ ფორმაშია

2018 წლის მისტერ ოლიმპიაზე მარცხის მიუხედავად ფილ ჰიტი მოტივაციას არ კარგავს და თავდაუზოგავად ვარჯიშობს. მისტერ ოლიმპიის შვიდგზის გამარჯვებულ ათლეტს შარშან შოუნ როდენის წარმოუდგენელი ასპარეზობის გამო ტიტულის დათმობა მოუხდა. როგორც ჰიტი აღნიშნავს

წაიკითხე მეტი

ცნობილი ადამიანები გვირჩევენ ნახე ყველა სტატია



<p>8 რჩევა მასის მატების მსურველებს მისტერ ოლიმპიის ფინალისტისგან</p>

8 რჩევა მასის მატების მსურველებს

ფიტნესით დაინტერესებულ ადამიანთა უმეტესობა წონაში კლების სურვილით არის შეპყრობილი. გასახდომი დიეტებისა და ვარჯიშების შესახებ ინტერნეტში უამრავი ინფორმაციის მოძიება შეგვიძლია, თუმცა ხშირად გვავიწყდება, რომ ბევრ ადამიანს წონაში მატება უფრო უჭირს

წაიკითხე მეტი
  • January 27
  • <p>8 რჩევა მასის მატების მსურველებს მისტერ ოლიმპიის ფინალისტისგან</p>

  • 516
<p>ბილ გეიგერის რჩევები ახალბედა ბოდიბილდერებს</p>

ბილ გეიგერის რჩევები

ბილ გეიგერი, ბოდიბილდერი, მარკეტინგისა და სპორტული ჟურნალისტიკის მაგისტრი და Bodybuilding.com - ის მთავარი რედაქტორი კვლავინდებურად ცდილობს კარგი ფორმის შენარჩუნებას და გამოუცდელი ათლეტებისთვისაც არ ენანება სასარგებლო რჩევების მიცემა. მისი თქმით, 55 წლიანმა

წაიკითხე მეტი

14

29

18

89

დღეში დამწვარი კალორიების გამოთვლა


სანტიმეტრებში
კილოგრამებში
განმარტება:
მჯდომარე, ნაკლებმოძრავი :
დღის განმავლობაში ძალიან მცირე აქტივობა
მსუბუქად აქტიური:
მსუბუქი ფიზიკური აქტივობა კვირაში 1-დან 3 დღემდე.
ზომიერად აქტიური :
საშუალო ფიზიკური აქტივობა კვირაში 3-დან 5 დღემდე.
ძალიან აქტიური :
მძიმე ფიზიკური აქტივობა კვირაში 6-დან 7 დღემდე.
უკიდურესად აქტიური :
ყოველდღიური მძიმე ფიზიკური ატივობა
შენი წარმატების პორტალი

კონტაქტი / უსაფრთხოების პოლიტიკა