ჩემი პროფილი


ქალბატონები (12+) ნახე ყველა სტატია



<p>პილატესი საოცნებო მუცლის კუნთებისთვის - 11 ეფექტური ვარჯიში</p>

პილატესი საოცნებო მუცლის კუნთებისთვის

მუცლის კუნთების გამოკვეთაზე ზრუნვა ფიტნეს მოყვარულების ერთ-ერთი უმთავრესი მიზანია. ალბათ, ბევრმა მათგანმა არ იცის, რომ პილატესი საოცნებო პრესის დაყენების მსურველთათვის ერთ-ერთი საუკეთესო არჩევანია. ის თქვენს სხეულს არამხოლოდ გამძლეობას და

წაიკითხე მეტი
  • May 10
  • <p>პილატესი საოცნებო მუცლის კუნთებისთვის - 11 ეფექტური ვარჯიში</p>

  • 83
<p>რატომ ვითვლით კალორიებს, როდესაც წონაში დაკლება გვსურს?</p>

რატომ ვითვლით კალორიებს

წონაში დაკლების მსურველების ნაწილი მიიჩნევს, რომ კალორიების თვლა მიზნის მისაღწევად ეფექტური საშუალება არ არის. თუ მსგავსი ეჭვები თქვენც გაწუხებთ, მარტო არ ხართ. ბევრი ადამიანი ვერ იგებს, თუ რატომ არის აუცილებელი მიღებული კალორიების ზუსტი აღრიცხვა

წაიკითხე მეტი
<p>როგორ დავძლიოთ დაღლილობა - 9 ეფექტური მეთოდი</p>

როგორ დავძლიოთ დაღლილობა 

თანამედროვე სამყაროში ადამიანებს დაღლილობის შეგრძნება ხშირად აწუხებთ. დაძაბული სამუშაო გრაფიკი, ყოველდღიური აქტივობები და საოჯახო საქმეები დაძაბულობისგან გათავისუფლებაში ხელს გიშლით. შესაძლოა, თქვენ მთელი დღის განმავლობაში 5 წუთითაც ვერ შეისვენოთ

წაიკითხე მეტი
  • May 9
  • <p>როგორ დავძლიოთ დაღლილობა - 9 ეფექტური მეთოდი</p>

  • 65
<p>რამდენად მნიშვნელოვანია მძიმე წონებით ვარჯიში კუნთოვანი მასის ზრდისთვის?</p>

მძიმე წონებით ვარჯიში

კუნთოვანი მასის გაზრდაზე მძიმე წონებით ვარჯიშის გავლენასთან დაკავშირებით დებატები არასდროს წყდება. უმეტეს შემთხვევაში ადამიანები მოცემულ საკითხთან მიმართებაში რადიკალურ პოზიციას ირჩევენ. ზოგიერთი მათგანი თვლის, რომ კუნთოვანი მასის ზრდისთვის მძიმე

წაიკითხე მეტი
  • May 7
  • <p>რამდენად მნიშვნელოვანია მძიმე წონებით ვარჯიში კუნთოვანი მასის ზრდისთვის?</p>

  • 46

დიეტები და მათი უპირატესობები ნახე ყველა სტატია



<p>პეგანური დიეტა - უპირატესობები და ნაკლოვანებები</p>

პეგანური დიეტა 

პეგანური დიეტა პალეოსა და ვეგანური დიეტების ძირითადი პრინციპების საინტერესო კომბინაციას გთავაზობთ. კვების აღნიშნული რეჟიმი სისხლში შაქრის დონის დაბალანსებას, ორგანიზმის ანთებითი პროცესებისგან დაცვასა და ჯანმრთელობის საერთო მდგომარეობის გამოსწორებას

წაიკითხე მეტი
  • October 11
  • <p>პეგანური დიეტა - უპირატესობები და ნაკლოვანებები</p>

  • 319
<p>10 საუკეთესო პროდუქტი დიეტისთვის</p>

10 საუკეთესო პროდუქტი დიეტისთვის

ადამიანის ორგანიზმი სხვა და სხვა პროდუქტს განსხვავებულად ითვისებს. თქვენი ფსიქოლოგიური განწყობები, კალორიების წვის მაჩვენებელი და თქვენს ორგანიზმში მიმდინარე ჰორმონალური ცვლილებები მნიშვნელოვნად არის დამოკიდებული იმ საკვებზე, რომელსაც თქვენ

წაიკითხე მეტი

ამბები ფიტნეს სამყაროდან ნახე ყველა სტატია



<p>ბიგ რემი მისტერ ოლიმპია 2019-ს გამოტოვებს</p>

ბიგ რემი მისტერ ოლიმპიას გამოტოვებს

2017 წლის მისტერ ოლიმპიაზე ბიგ რემი საოცარ ფორმაში იყო. მან ფილ ჰიტს სერიოზული წინააღმდეგობა გაუწია და მეორე ადგილის დაკავებაც შეძლო. 2018 წელს ის მხოლოდ მე-6 ადგილს დასჯერდა. წელს კი მხრის სერიოზული ტრავმის გამო იძულებულია ასპარეზობისგან თავი შეიკავოს

წაიკითხე მეტი
<p>ფილ ჰიტი საოცარ ფორმაშია და თავდაუზოგავად ვარჯიშობს</p>

ფილ ჰიტი საოცარ ფორმაშია

2018 წლის მისტერ ოლიმპიაზე მარცხის მიუხედავად ფილ ჰიტი მოტივაციას არ კარგავს და თავდაუზოგავად ვარჯიშობს. მისტერ ოლიმპიის შვიდგზის გამარჯვებულ ათლეტს შარშან შოუნ როდენის წარმოუდგენელი ასპარეზობის გამო ტიტულის დათმობა მოუხდა. როგორც ჰიტი აღნიშნავს

წაიკითხე მეტი

ცნობილი ადამიანები გვირჩევენ ნახე ყველა სტატია



<p>8 რჩევა მასის მატების მსურველებს მისტერ ოლიმპიის ფინალისტისგან</p>

8 რჩევა მასის მატების მსურველებს

ფიტნესით დაინტერესებულ ადამიანთა უმეტესობა წონაში კლების სურვილით არის შეპყრობილი. გასახდომი დიეტებისა და ვარჯიშების შესახებ ინტერნეტში უამრავი ინფორმაციის მოძიება შეგვიძლია, თუმცა ხშირად გვავიწყდება, რომ ბევრ ადამიანს წონაში მატება უფრო უჭირს

წაიკითხე მეტი
<p>ბილ გეიგერის რჩევები ახალბედა ბოდიბილდერებს</p>

ბილ გეიგერის რჩევები

ბილ გეიგერი, ბოდიბილდერი, მარკეტინგისა და სპორტული ჟურნალისტიკის მაგისტრი და Bodybuilding.com - ის მთავარი რედაქტორი კვლავინდებურად ცდილობს კარგი ფორმის შენარჩუნებას და გამოუცდელი ათლეტებისთვისაც არ ენანება სასარგებლო რჩევების მიცემა. მისი თქმით, 55 წლიანმა

წაიკითხე მეტი

14

29

18

89

დღეში დამწვარი კალორიების გამოთვლა


სანტიმეტრებში
კილოგრამებში
განმარტება:
მჯდომარე, ნაკლებმოძრავი :
დღის განმავლობაში ძალიან მცირე აქტივობა
მსუბუქად აქტიური:
მსუბუქი ფიზიკური აქტივობა კვირაში 1-დან 3 დღემდე.
ზომიერად აქტიური :
საშუალო ფიზიკური აქტივობა კვირაში 3-დან 5 დღემდე.
ძალიან აქტიური :
მძიმე ფიზიკური აქტივობა კვირაში 6-დან 7 დღემდე.
უკიდურესად აქტიური :
ყოველდღიური მძიმე ფიზიკური ატივობა
შენი წარმატების პორტალი

კონტაქტი / უსაფრთხოების პოლიტიკა