ჩემი პროფილი


ქალბატონები (12+) ნახე ყველა სტატია



<p>ეფექტური ვარჯიშები მუცლის ირიბი კუნთებისთვის</p>

ვარჯიშები მუცლის ირიბი კუნთებისთვის

ძლიერი ტორსის კუნთების ფორმირებას თუ ცდილობთ, მხოლოდ მუცლის წინა კედლის კუნთების განვითარებაზე არ უნდა იზრუნოთ. ძლიერი ცენტრის კუნთების ჩამოსაყალიბებლად ზურგის, მკერდისა და მუცლის ირიბი კუნთების გავარჯიშებაც აუცილებლად დაგჭირდებათ. ყოველდღიური

წაიკითხე მეტი
  • February 13
  • <p>ეფექტური ვარჯიშები მუცლის ირიბი კუნთებისთვის</p>

  • 39
<p>ვარჯიშით გამოწვეული პანიკური შეტევა</p>

ვარჯიშით გამოწვეული პანიკური შეტევა

სირბილის შემდეგ თქვენს ორგანიზმში ენდორფინები ჭარბად გამოიყოფა, რის გამოც თავს მთელი სამყაროს ბატონად მიიჩნევთ და ბედნიერებას ვეღარ მალავთ. ვარჯიში ადამიანებს ამაღლებული განწყობის შექმნაში ძალიან ეხმარება. როგორც აღმოჩნდა, ამ მხრივ ყველა ათლეტი 

წაიკითხე მეტი
  • February 11
  • <p>ვარჯიშით გამოწვეული პანიკური შეტევა</p>

  • 32
<p>10 ვარჯიში მოქნილობის გასაუმჯობესებლად</p>

10 ვარჯიში მოქნილობის გასაუმჯობესებლად

მოქნილობის გაუმჯობესებაზე ზრუნვა ნებისმიერი ათლეტისთვის ძალიან მნიშვნელოვანია. ვარჯიშისგან მაქსიმალური სარგებლის მიღება თუ გსურთ, თქვენი რუტინის სრულყოფაზე აუცილებლად უნდა იზრუნოთ. ყოველთვის, როდესაც დარბაზს მიაკითხავთ, რამდენიმე მოქნილობის ვარჯიში

წაიკითხე მეტი
  • February 14
  • <p>10 ვარჯიში მოქნილობის გასაუმჯობესებლად</p>

  • 38
<p>ეფექტური ფეხის ვარჯიშები მამაკაცებისთვის, რომლებსაც სათანადო ყურადღებას არ უთმობთ</p>

ეფექტური ფეხის ვარჯიშები მამაკაცებისთვის

გამოუცდელი ათლეტების დიდი ნაწილი ყოველთვის ერთსა და იმავე ფეხის ვარჯიშებს ასრულებს, რაც მათ მოტივაციაზე ნეგატიურად აისახება. ერთი და იგივე სავარჯიშო რუტინის შესრულება არამხოლოდ მოსაწყენია, ის ფიზიკური დატვირთვით მიღებულ სარგებელსაც მნიშვნელოვნად

წაიკითხე მეტი
  • February 12
  • <p>ეფექტური ფეხის ვარჯიშები მამაკაცებისთვის, რომლებსაც სათანადო ყურადღებას არ უთმობთ</p>

  • 30

დიეტები და მათი უპირატესობები ნახე ყველა სტატია



<p>პეგანური დიეტა - უპირატესობები და ნაკლოვანებები</p>

პეგანური დიეტა 

პეგანური დიეტა პალეოსა და ვეგანური დიეტების ძირითადი პრინციპების საინტერესო კომბინაციას გთავაზობთ. კვების აღნიშნული რეჟიმი სისხლში შაქრის დონის დაბალანსებას, ორგანიზმის ანთებითი პროცესებისგან დაცვასა და ჯანმრთელობის საერთო მდგომარეობის გამოსწორებას

წაიკითხე მეტი
  • October 11
  • <p>პეგანური დიეტა - უპირატესობები და ნაკლოვანებები</p>

  • 173
<p>10 საუკეთესო პროდუქტი დიეტისთვის</p>

10 საუკეთესო პროდუქტი დიეტისთვის

ადამიანის ორგანიზმი სხვა და სხვა პროდუქტს განსხვავებულად ითვისებს. თქვენი ფსიქოლოგიური განწყობები, კალორიების წვის მაჩვენებელი და თქვენს ორგანიზმში მიმდინარე ჰორმონალური ცვლილებები მნიშვნელოვნად არის დამოკიდებული იმ საკვებზე, რომელსაც თქვენ

წაიკითხე მეტი

ამბები ფიტნეს სამყაროდან ნახე ყველა სტატია



<p>ბიგ რემი მისტერ ოლიმპია 2019-ს გამოტოვებს</p>

ბიგ რემი მისტერ ოლიმპიას გამოტოვებს

2017 წლის მისტერ ოლიმპიაზე ბიგ რემი საოცარ ფორმაში იყო. მან ფილ ჰიტს სერიოზული წინააღმდეგობა გაუწია და მეორე ადგილის დაკავებაც შეძლო. 2018 წელს ის მხოლოდ მე-6 ადგილს დასჯერდა. წელს კი მხრის სერიოზული ტრავმის გამო იძულებულია ასპარეზობისგან თავი შეიკავოს

წაიკითხე მეტი
<p>ფილ ჰიტი საოცარ ფორმაშია და თავდაუზოგავად ვარჯიშობს</p>

ფილ ჰიტი საოცარ ფორმაშია

2018 წლის მისტერ ოლიმპიაზე მარცხის მიუხედავად ფილ ჰიტი მოტივაციას არ კარგავს და თავდაუზოგავად ვარჯიშობს. მისტერ ოლიმპიის შვიდგზის გამარჯვებულ ათლეტს შარშან შოუნ როდენის წარმოუდგენელი ასპარეზობის გამო ტიტულის დათმობა მოუხდა. როგორც ჰიტი აღნიშნავს

წაიკითხე მეტი

ცნობილი ადამიანები გვირჩევენ ნახე ყველა სტატია



<p>8 რჩევა მასის მატების მსურველებს მისტერ ოლიმპიის ფინალისტისგან</p>

8 რჩევა მასის მატების მსურველებს

ფიტნესით დაინტერესებულ ადამიანთა უმეტესობა წონაში კლების სურვილით არის შეპყრობილი. გასახდომი დიეტებისა და ვარჯიშების შესახებ ინტერნეტში უამრავი ინფორმაციის მოძიება შეგვიძლია, თუმცა ხშირად გვავიწყდება, რომ ბევრ ადამიანს წონაში მატება უფრო უჭირს

წაიკითხე მეტი
  • January 27
  • <p>8 რჩევა მასის მატების მსურველებს მისტერ ოლიმპიის ფინალისტისგან</p>

  • 869
<p>ბილ გეიგერის რჩევები ახალბედა ბოდიბილდერებს</p>

ბილ გეიგერის რჩევები

ბილ გეიგერი, ბოდიბილდერი, მარკეტინგისა და სპორტული ჟურნალისტიკის მაგისტრი და Bodybuilding.com - ის მთავარი რედაქტორი კვლავინდებურად ცდილობს კარგი ფორმის შენარჩუნებას და გამოუცდელი ათლეტებისთვისაც არ ენანება სასარგებლო რჩევების მიცემა. მისი თქმით, 55 წლიანმა

წაიკითხე მეტი

14

29

18

89

დღეში დამწვარი კალორიების გამოთვლა


სანტიმეტრებში
კილოგრამებში
განმარტება:
მჯდომარე, ნაკლებმოძრავი :
დღის განმავლობაში ძალიან მცირე აქტივობა
მსუბუქად აქტიური:
მსუბუქი ფიზიკური აქტივობა კვირაში 1-დან 3 დღემდე.
ზომიერად აქტიური :
საშუალო ფიზიკური აქტივობა კვირაში 3-დან 5 დღემდე.
ძალიან აქტიური :
მძიმე ფიზიკური აქტივობა კვირაში 6-დან 7 დღემდე.
უკიდურესად აქტიური :
ყოველდღიური მძიმე ფიზიკური ატივობა
შენი წარმატების პორტალი

კონტაქტი / უსაფრთხოების პოლიტიკა