ჩემი პროფილი


ქალბატონები (12+) ნახე ყველა სტატია



<p>ტაბატა ცხიმის წვისთვის - 7 საუკეთესო ვარიაცია</p>

ტაბატა ცხიმის წვისთვის 

მაღალი ინტენსივობის ინტერვალური ვარჯიში ფიტნესის მოყვარულების ერთ-ერთ ფავორიტ დატვირთვას წარმოადგენს. მისი უამრავი ვარიაცია არსებობს, თუმცა აღნიშნული ტიპის ყველა ვარჯიშს ერთი ფუნდამენტური პრინციპი აერთიანებს: დროის მოკლე ინტერვალში მაქსიმალურად

წაიკითხე მეტი
  • September 11
  • <p>ტაბატა ცხიმის წვისთვის - 7 საუკეთესო ვარიაცია</p>

  • 42
<p>8 ეფექტური სუნთქვითი ვარჯიში ძილის რეჟიმის მოსაწესრიგებლად</p>

8 ეფექტური სუნთქვითი ვარჯიში 

უძილობა თანამედროვე სამყაროში ერთ-ერთი ყველაზე გავრცელებული პრობლემაა. თუ თქვენ სწრაფად ჩაძინება გიჭირთ ან არასაკმარისად გძინავთ, მარტო არ ხართ. მოზრდილი ადამიანების 30 %-ს ინსომნია აწუხებს, ხოლო დაახლოებით 10 %-ს ღრმა ძილის ქრონიკული დანაკლისი

წაიკითხე მეტი
  • September 9
  • <p>8 ეფექტური სუნთქვითი ვარჯიში ძილის რეჟიმის მოსაწესრიგებლად</p>

  • 33
<p>7 ეფექტური ვარჯიში მუცლის პრესის დასაყენებლად</p>

ვარჯიში მუცლის პრესის დასაყენებლად

მიმზიდველი მუცლის პრესის დაყენებაზე ბევრი ადამიანი ოცნებობს, თუმცა სათანადო სავარჯიშო რუტინის შემუშავების გარეშე სასურველი მიზნის მიღწევა შეუძლებელია. მამაკაცებს ძალიან მოსწონთ, როდესაც მაისურის გარეშე თამამად პოზირება შეუძლიათ და სხეულის მოხდენილი

წაიკითხე მეტი
  • September 10
  • <p>7 ეფექტური ვარჯიში მუცლის პრესის დასაყენებლად</p>

  • 45
<p>ალკოჰოლი და ფიზიკური დატვირთვა - რამდენად უსაფრთხოა ნაბახუსევზე ვარჯიში?</p>

რამდენად უსაფრთხოა ნაბახუსევზე ვარჯიში

გურმანებმა კარგად იციან, როგორ უხდება ერთმანეთს მაკარონი და ყველი, წიწაკა და მარილი, არაქისის კარაქი და ჯემი. როდესაც ქუჩაში მიმავალ ლამაზ და ბედნიერ წყვილს ვხედავთ, ვხვდებით, რომ ისინი ერთმანეთისთვის არიან შექმნილი, თუმცა უნდა ვაღიაროთ, რომ

წაიკითხე მეტი
  • September 8
  • <p>ალკოჰოლი და ფიზიკური დატვირთვა - რამდენად უსაფრთხოა ნაბახუსევზე ვარჯიში?</p>

  • 30

დიეტები და მათი უპირატესობები ნახე ყველა სტატია



<p>10 საუკეთესო პროდუქტი დიეტისთვის</p>

10 საუკეთესო პროდუქტი დიეტისთვის

ადამიანის ორგანიზმი სხვა და სხვა პროდუქტს განსხვავებულად ითვისებს. თქვენი ფსიქოლოგიური განწყობები, კალორიების წვის მაჩვენებელი და თქვენს ორგანიზმში მიმდინარე ჰორმონალური ცვლილებები მნიშვნელოვნად არის დამოკიდებული იმ საკვებზე, რომელსაც თქვენ

წაიკითხე მეტი
<p>რამდენ პროცენტიანი შოკოლადი უნდა მივირთვათ?</p>

რამდენ პროცენტიანი შოკოლადი მივირთვათ?

შოკოლადისადმი ჯანსაღი დამოკიდებულება ისეთივე უნდა იყოს, როგორც მცენარეული წარმოშობის სასმელებისადმი გვაქვს. ჭარბი რაოდენობით ღვინის დალევა საზიანოა, თუმცა ერთ ჭიქა ღვინოს ჩვენი ორგანიზმისთვის ისეთივე სარგებლის მოტანა შეუძლია, რამდენიც ერთ საათიან

წაიკითხე მეტი

ამბები ფიტნეს სამყაროდან ნახე ყველა სტატია



<p>ბიგ რემი მისტერ ოლიმპია 2019-ს გამოტოვებს</p>

ბიგ რემი მისტერ ოლიმპიას გამოტოვებს

2017 წლის მისტერ ოლიმპიაზე ბიგ რემი საოცარ ფორმაში იყო. მან ფილ ჰიტს სერიოზული წინააღმდეგობა გაუწია და მეორე ადგილის დაკავებაც შეძლო. 2018 წელს ის მხოლოდ მე-6 ადგილს დასჯერდა. წელს კი მხრის სერიოზული ტრავმის გამო იძულებულია ასპარეზობისგან თავი შეიკავოს

წაიკითხე მეტი
<p>ფილ ჰიტი საოცარ ფორმაშია და თავდაუზოგავად ვარჯიშობს</p>

ფილ ჰიტი საოცარ ფორმაშია

2018 წლის მისტერ ოლიმპიაზე მარცხის მიუხედავად ფილ ჰიტი მოტივაციას არ კარგავს და თავდაუზოგავად ვარჯიშობს. მისტერ ოლიმპიის შვიდგზის გამარჯვებულ ათლეტს შარშან შოუნ როდენის წარმოუდგენელი ასპარეზობის გამო ტიტულის დათმობა მოუხდა. როგორც ჰიტი აღნიშნავს

წაიკითხე მეტი

ცნობილი ადამიანები გვირჩევენ ნახე ყველა სტატია



<p>8 რჩევა მასის მატების მსურველებს მისტერ ოლიმპიის ფინალისტისგან</p>

8 რჩევა მასის მატების მსურველებს

ფიტნესით დაინტერესებულ ადამიანთა უმეტესობა წონაში კლების სურვილით არის შეპყრობილი. გასახდომი დიეტებისა და ვარჯიშების შესახებ ინტერნეტში უამრავი ინფორმაციის მოძიება შეგვიძლია, თუმცა ხშირად გვავიწყდება, რომ ბევრ ადამიანს წონაში მატება უფრო უჭირს

წაიკითხე მეტი
  • January 27
  • <p>8 რჩევა მასის მატების მსურველებს მისტერ ოლიმპიის ფინალისტისგან</p>

  • 618
<p>ბილ გეიგერის რჩევები ახალბედა ბოდიბილდერებს</p>

ბილ გეიგერის რჩევები

ბილ გეიგერი, ბოდიბილდერი, მარკეტინგისა და სპორტული ჟურნალისტიკის მაგისტრი და Bodybuilding.com - ის მთავარი რედაქტორი კვლავინდებურად ცდილობს კარგი ფორმის შენარჩუნებას და გამოუცდელი ათლეტებისთვისაც არ ენანება სასარგებლო რჩევების მიცემა. მისი თქმით, 55 წლიანმა

წაიკითხე მეტი

14

29

18

89

დღეში დამწვარი კალორიების გამოთვლა


სანტიმეტრებში
კილოგრამებში
განმარტება:
მჯდომარე, ნაკლებმოძრავი :
დღის განმავლობაში ძალიან მცირე აქტივობა
მსუბუქად აქტიური:
მსუბუქი ფიზიკური აქტივობა კვირაში 1-დან 3 დღემდე.
ზომიერად აქტიური :
საშუალო ფიზიკური აქტივობა კვირაში 3-დან 5 დღემდე.
ძალიან აქტიური :
მძიმე ფიზიკური აქტივობა კვირაში 6-დან 7 დღემდე.
უკიდურესად აქტიური :
ყოველდღიური მძიმე ფიზიკური ატივობა
შენი წარმატების პორტალი

კონტაქტი / უსაფრთხოების პოლიტიკა