ჩემი პროფილი


ქალბატონები (12+) ნახე ყველა სტატია



<p>შესაძლებელია წონის დაკლება მხოლოდ ვარჯიშით?</p>

შესაძლებელია წონის დაკლება მხოლოდ ვარჯიშით?

ზედმეტ კალორიებთან ბრძოლით და მათი მიღებისგან თავის შეკავებით ნუ დაისტრესებით, უმჯობესია მეტი ყურადღება ფიზიკურ დატვირთვას დაუთმოთ. აღნიშნული მესიჯი ბოლო დროს აგორებულ სარეკლამო კამპანიებს ეკუთვნით, რომლებიც სიმსუქნის პრობლემაში ძირითადად არა ჭარბ

წაიკითხე მეტი
  • January 15
  • <p>შესაძლებელია წონის დაკლება მხოლოდ ვარჯიშით?</p>

  • 9
<p>30 წუთიანი ეფექტური ვარჯიში, როდესაც ცოტა დრო გაქვთ</p>

30 წუთიანი ეფექტური ვარჯიში

ვარჯიშისთვის თავის არიდების მიზნით ადამიანები ხშირად იგონებენ სხვა და სხვა მიზეზს, რომელთა დახმარებითაც საკუთარი სიზარმაცის გამართლებას ცდილობენ. ზოგჯერ დარბაზში წაუსვლელობას უამინდობას ვაბრალებთ, ხშირად სახლში დარჩენას იმით ვხსნით, რომ ჩვენი საყვარელი

წაიკითხე მეტი
  • January 13
  • <p>30 წუთიანი ეფექტური ვარჯიში, როდესაც ცოტა დრო გაქვთ</p>

  • 15
<p>რომელი კუნთები უნდა ვავარჯიშოთ ერთად</p>

რომელი კუნთები ვავარჯიშოთ ერთად

თქვენ ვარჯიშისთვის მზად ხართ, რაც იმას ნიშნავს, რომ მისგან ყველა იმ სარგებლის მიღებას შეძლებთ, რომელსაც მოელით: გაიძლიერებთ კუნთებს, გაიუმჯობესებთ მეტაბოლიზმს, ესთეტიკურად დახვეწთ თქვენი სხეულის კომპოზიციას და თქვენს ძვლებსაც მეტ გამძლეობას და

წაიკითხე მეტი
  • January 14
  • <p>რომელი კუნთები უნდა ვავარჯიშოთ ერთად</p>

  • 19
<p>საუკეთესო ვარჯიშები ბიცეფსის გასაზრდელად</p>

საუკეთესო ვარჯიშები ბიცეფსის გასაზრდელად

ვარჯიშის უამრავი ნაირსახეობა არსებობს, რომლებიც თქვენი სხეულის თითოეულ ნაწილს მოხდენილობას და სილამაზეს მატებს. თუმცა თუ კონკრეტულად ბიცეფსის კუნთების ზრდაზე ხართ ორიენტირებული, აწევების სხვა და სხვა ვარიაციის შესწავლა და გაცნობა მოგიხდებათ. გთავაზობთ

წაიკითხე მეტი
  • January 12
  • <p>საუკეთესო ვარჯიშები ბიცეფსის გასაზრდელად</p>

  • 23

დიეტები და მათი უპირატესობები ნახე ყველა სტატია



<p>10 საუკეთესო პროდუქტი დიეტისთვის</p>

10 საუკეთესო პროდუქტი დიეტისთვის

ადამიანის ორგანიზმი სხვა და სხვა პროდუქტს განსხვავებულად ითვისებს. თქვენი ფსიქოლოგიური განწყობები, კალორიების წვის მაჩვენებელი და თქვენს ორგანიზმში მიმდინარე ჰორმონალური ცვლილებები მნიშვნელოვნად არის დამოკიდებული იმ საკვებზე, რომელსაც თქვენ

წაიკითხე მეტი
  • December 6
  • <p>10 საუკეთესო პროდუქტი დიეტისთვის</p>

  • 251
<p>რამდენ პროცენტიანი შოკოლადი უნდა მივირთვათ?</p>

რამდენ პროცენტიანი შოკოლადი მივირთვათ?

შოკოლადისადმი ჯანსაღი დამოკიდებულება ისეთივე უნდა იყოს, როგორც მცენარეული წარმოშობის სასმელებისადმი გვაქვს. ჭარბი რაოდენობით ღვინის დალევა საზიანოა, თუმცა ერთ ჭიქა ღვინოს ჩვენი ორგანიზმისთვის ისეთივე სარგებლის მოტანა შეუძლია, რამდენიც ერთ საათიან

წაიკითხე მეტი
  • November 10
  • <p>რამდენ პროცენტიანი შოკოლადი უნდა მივირთვათ?</p>

  • 385

ამბები ფიტნეს სამყაროდან ნახე ყველა სტატია



<p>კამალ ელ გარგნიმ თავი კიდევ ერთხელ შეგვახსენა</p>

კამალ ელ გარგნი

მისტერ ოლიმპია 2018-ის მოახლოვებასთან ერთად კონკურსანტები კიდევ უფრო გააქტიურდნენ და სოციალურ ქსელებში თავიანთი ამჟამინდელი ფორმის ამსახველი ფოტოები გამოაქვეყნეს. სხვებს არც წლევანდელი არნოლდ კლასიკის გამარჯვებული კამალ ელ გარგნი ჩამორჩა. მან

წაიკითხე მეტი
<p>ფლექს ლუისი მძიმე კატეგორიაში გადაინაცვლებს</p>

ფლექს ლუისი

ექვსი წლის განმავლობაში ბრიტანელმა ჯეიმს ფლექს ლუისმა არაერთხელ დაამტკიცა, რომ 96 კილოგრამამდე კატეგორიაში ის საუკეთესო ბოდიბილდერია. ფლექსი ყოველწლიურად აუმჯობესებდა საკუთარ მონაცემებს. მოქმედმა ჩემპიონმა მისტერ ოლიმპია 212 კატეგორიაში სენსაციური

წაიკითხე მეტი

ცნობილი ადამიანები გვირჩევენ ნახე ყველა სტატია



<p>ბილ გეიგერის რჩევები ახალბედა ბოდიბილდერებს</p>

ბილ გეიგერის რჩევები

ბილ გეიგერი, ბოდიბილდერი, მარკეტინგისა და სპორტული ჟურნალისტიკის მაგისტრი და Bodybuilding.com - ის მთავარი რედაქტორი კვლავინდებურად ცდილობს კარგი ფორმის შენარჩუნებას და გამოუცდელი ათლეტებისთვისაც არ ენანება სასარგებლო რჩევების მიცემა. მისი თქმით, 55 წლიანმა

წაიკითხე მეტი
<p>მარინა ზეუსი ჯანსაღი საუზმის მნიშვნელობაზე</p>

მარინა ზეუსი 

ცნობილი ფიტნეს-ტრენერი მარინა ზეუსი ჯანსაღი საუზმის შესახებ გვესაუბრება და მის მნიშვნელობას უსვამს ხაზს. მისი თქმით, გახდომა შეუძლებელია, თუ დილით არ მივირთმევთ. ამასთან მნიშვნელოვანია, თუ როგორ ვიკვებებით და ვიღებთ თუ არა საჭირო რაოდენობის ვიტამინებს.

წაიკითხე მეტი

14

29

18

89

დღეში დამწვარი კალორიების გამოთვლა


სანტიმეტრებში
კილოგრამებში
განმარტება:
მჯდომარე, ნაკლებმოძრავი :
დღის განმავლობაში ძალიან მცირე აქტივობა
მსუბუქად აქტიური:
მსუბუქი ფიზიკური აქტივობა კვირაში 1-დან 3 დღემდე.
ზომიერად აქტიური :
საშუალო ფიზიკური აქტივობა კვირაში 3-დან 5 დღემდე.
ძალიან აქტიური :
მძიმე ფიზიკური აქტივობა კვირაში 6-დან 7 დღემდე.
უკიდურესად აქტიური :
ყოველდღიური მძიმე ფიზიკური ატივობა
შენი წარმატების პორტალი

კონტაქტი / უსაფრთხოების პოლიტიკა