ჩემი პროფილი


ქალბატონები (12+) ნახე ყველა სტატია



<p>ანტიცელულიტური მასაჟი</p>

ანტიცელულიტური მასაჟი

ცელულიტი კანის სერიოზულ კოსმეტიკურ დეფექტს წარმოადგენს. ლიპოდისტროფიის ფონზე კანქვეშა ცხიმოვანი უჯრედები ზომაში მატულობს და კანის ჟანგბადით მომარაგება ფერხდება. უჯრედებს შორის ნივთიერებათა ცვლის ბალანსი ირღვევა, რაც ცხიმის დაგროვებას იწვევს. კანი

წაიკითხე მეტი
  • December 8
  • <p>ანტიცელულიტური მასაჟი</p>

  • 6
<p>რა არის ცელულიტი?</p>

რა არის ცელულიტი?

პროფესიონალ დერმატოლოგებსა და სამეცნიერო სფეროს წარმომადგენლებს შორის ცელულიტთან დაკავშირებით აზრთა სხვადასხვაობები გამუდმებით არსებობდა. წლების მანძილზე მედიცინის მუშაკები ცელულიტს ჭარბ ცხიმად მიიჩნევდნენ და მასთან ბრძოლის მთავარ სტრატეგიად დიეტას

წაიკითხე მეტი
  • December 7
  • <p>რა არის ცელულიტი?</p>

  • 13
<p>წონები თუ კარდიო - რომელს მივანიჭოთ უპირატესობა?</p>

წონები თუ კარდიო 

ფიტნესის მოყვარული ადამიანებისთვის ერთ-ერთ მთავარ გამოწვევას სავარჯიშო პროგრამაში წონებით ვარჯიშისა და კარდიოს ბალანსირებული ჩართვა წარმოადგენს. თუ მიზნად ლამაზი, მოხდენილი და ძლიერი სხეულის ჩამოყალიბებას ისახავთ, ბალანსირებული სავარჯიშო რუტინის

წაიკითხე მეტი
  • November 11
  • <p>წონები თუ კარდიო - რომელს მივანიჭოთ უპირატესობა?</p>

  • 214
<p>10 გზა კუნთოვანი მასის გასაზრდელად</p>

10 გზა კუნთოვანი მასის გასაზრდელად

კუნთოვანი მასის სწრაფად და ეფექტურად გასაზრდელად რადიკალურად განსხვავებული სავარჯიშო პროგრამის ან დიეტის შერჩევა სულაც არ არის აუცილებელი. სასურველი შედეგის მიღწევა მცირე ცვლილებების განხორციელებითაც შეგიძლიათ. ჩვენს სტატიაში კუნთოვანი მასის ზრდის

წაიკითხე მეტი
  • November 9
  • <p>10 გზა კუნთოვანი მასის გასაზრდელად</p>

  • 152

დიეტები და მათი უპირატესობები ნახე ყველა სტატია



<p>10 საუკეთესო პროდუქტი დიეტისთვის</p>

10 საუკეთესო პროდუქტი დიეტისთვის

ადამიანის ორგანიზმი სხვა და სხვა პროდუქტს განსხვავებულად ითვისებს. თქვენი ფსიქოლოგიური განწყობები, კალორიების წვის მაჩვენებელი და თქვენს ორგანიზმში მიმდინარე ჰორმონალური ცვლილებები მნიშვნელოვნად არის დამოკიდებული იმ საკვებზე, რომელსაც თქვენ

წაიკითხე მეტი
  • December 6
  • <p>10 საუკეთესო პროდუქტი დიეტისთვის</p>

  • 20
<p>რამდენ პროცენტიანი შოკოლადი უნდა მივირთვათ?</p>

რამდენ პროცენტიანი შოკოლადი მივირთვათ?

შოკოლადისადმი ჯანსაღი დამოკიდებულება ისეთივე უნდა იყოს, როგორც მცენარეული წარმოშობის სასმელებისადმი გვაქვს. ჭარბი რაოდენობით ღვინის დალევა საზიანოა, თუმცა ერთ ჭიქა ღვინოს ჩვენი ორგანიზმისთვის ისეთივე სარგებლის მოტანა შეუძლია, რამდენიც ერთ საათიან

წაიკითხე მეტი
  • November 10
  • <p>რამდენ პროცენტიანი შოკოლადი უნდა მივირთვათ?</p>

  • 163

ამბები ფიტნეს სამყაროდან ნახე ყველა სტატია



<p>კამალ ელ გარგნიმ თავი კიდევ ერთხელ შეგვახსენა</p>

კამალ ელ გარგნი

მისტერ ოლიმპია 2018-ის მოახლოვებასთან ერთად კონკურსანტები კიდევ უფრო გააქტიურდნენ და სოციალურ ქსელებში თავიანთი ამჟამინდელი ფორმის ამსახველი ფოტოები გამოაქვეყნეს. სხვებს არც წლევანდელი არნოლდ კლასიკის გამარჯვებული კამალ ელ გარგნი ჩამორჩა. მან

წაიკითხე მეტი
<p>ფლექს ლუისი მძიმე კატეგორიაში გადაინაცვლებს</p>

ფლექს ლუისი

ექვსი წლის განმავლობაში ბრიტანელმა ჯეიმს ფლექს ლუისმა არაერთხელ დაამტკიცა, რომ 96 კილოგრამამდე კატეგორიაში ის საუკეთესო ბოდიბილდერია. ფლექსი ყოველწლიურად აუმჯობესებდა საკუთარ მონაცემებს. მოქმედმა ჩემპიონმა მისტერ ოლიმპია 212 კატეგორიაში სენსაციური

წაიკითხე მეტი

ცნობილი ადამიანები გვირჩევენ ნახე ყველა სტატია



<p>ბილ გეიგერის რჩევები ახალბედა ბოდიბილდერებს</p>

ბილ გეიგერის რჩევები

ბილ გეიგერი, ბოდიბილდერი, მარკეტინგისა და სპორტული ჟურნალისტიკის მაგისტრი და Bodybuilding.com - ის მთავარი რედაქტორი კვლავინდებურად ცდილობს კარგი ფორმის შენარჩუნებას და გამოუცდელი ათლეტებისთვისაც არ ენანება სასარგებლო რჩევების მიცემა. მისი თქმით, 55 წლიანმა

წაიკითხე მეტი
<p>მარინა ზეუსი ჯანსაღი საუზმის მნიშვნელობაზე</p>

მარინა ზეუსი 

ცნობილი ფიტნეს-ტრენერი მარინა ზეუსი ჯანსაღი საუზმის შესახებ გვესაუბრება და მის მნიშვნელობას უსვამს ხაზს. მისი თქმით, გახდომა შეუძლებელია, თუ დილით არ მივირთმევთ. ამასთან მნიშვნელოვანია, თუ როგორ ვიკვებებით და ვიღებთ თუ არა საჭირო რაოდენობის ვიტამინებს.

წაიკითხე მეტი

14

29

18

89

დღეში დამწვარი კალორიების გამოთვლა


სანტიმეტრებში
კილოგრამებში
განმარტება:
მჯდომარე, ნაკლებმოძრავი :
დღის განმავლობაში ძალიან მცირე აქტივობა

მსუბუქად აქტიური:
მსუბუქი ფიზიკური აქტივობა კვირაში 1-დან 3 დღემდე.

ზომიერად აქტიური :
საშუალო ფიზიკური აქტივობა კვირაში 3-დან 5 დღემდე.

ძალიან აქტიური :
მძიმე ფიზიკური აქტივობა კვირაში 6-დან 7 დღემდე.

უკიდურესად აქტიური :
ყოველდღიური მძიმე ფიზიკური ატივობა
შენი წარმატების პორტალი

კონტაქტი / უსაფრთხოების პოლიტიკა