ჩემი პროფილი


ქალბატონები (12+) ნახე ყველა სტატია



<p>ვარჯიში ასაკის გათვალისწინებით - როგორ ვივარჯიშოთ 20, 30 და 40 წლის ასაკში?</p>

ვარჯიში ასაკის გათვალისწინებით

ადამიანები ნებისმიერ ასაკში სხეულის სიჯანსაღესა და ჯანმრთელობაზე ზრუნვის გამო იწყებენ ვარჯიშს. ალბათ, შეგიმჩნევიათ, რომ ასაკის მატებასთან ერთად ადამიანის ორგანიზმი მნიშვნელოვან ცვლილებებს განიცდის. რამდენად არის საჭირო სავარჯიშო რუტინის ტრანსფორმაცია

წაიკითხე მეტი
  • July 8
  • <p>ვარჯიში ასაკის გათვალისწინებით - როგორ ვივარჯიშოთ 20, 30 და 40 წლის ასაკში?</p>

  • 20
<p>პილატესი ფეხების დასათხელებლად - 11 ეფექტური მოძრაობა</p>

პილატესი ფეხების დასათხელებლად 

პილატესს ქალბატონები ხშირად მუცლის კუნთების გასავარჯიშებლად იყენებენ და მათ საყვარელი მოძრაობებიც აქვთ, რომლებიც ყველაზე ეფექტურად მიაჩნიათ. ყველამ არ იცის, რომ პილატესი ფეხების დასათხელებლად ერთ-ერთი საუკეთესო ვარჯიშია. იზოლირებული მოძრაობები

წაიკითხე მეტი
  • July 5
  • <p>პილატესი ფეხების დასათხელებლად - 11 ეფექტური მოძრაობა</p>

  • 21
<p>10 საუკეთესო ხილი მასის მატებისთვის</p>

საუკეთესო ხილი მასის მატებისთვის

კუნთოვანი მასის მატებაზე ფიქრის დროს ადამიანებს ხილი იშვიათად ახსენდებათ. მათმა დიდმა ნაწილმა არ იცის, რომ ხილს ამ მხრივ მნიშვნელოვანი სარგებლის მოტანა შეუძლია. ხილი ძალიან მდიდარია ბეტა-კაროტინებით, E და C ვიტამინებით, ასევე ორგანიზმისთვის

წაიკითხე მეტი
  • July 9
  • <p>10 საუკეთესო ხილი მასის მატებისთვის</p>

  • 7
<p>მხრების ვარჯიშები ელასტიური თოკის გამოყენებით</p>

ვარჯიშები ელასტიური თოკის გამოყენებით

ელასტიური თოკის გამოყენებით მხრების ვარჯიშის შესრულება ნებისმიერ დროს და ნებისმიერ ადგილას შეგიძლიათ. დატვირთვის დროს თქვენ არ დაგჭირდებათ გირებისა და განტელების გამოყენება. ყოველთვის და ყველგან ჩანთით წონების ზიდვას ვერ შეძლებთ. შესაბამისად

წაიკითხე მეტი
  • July 6
  • <p>მხრების ვარჯიშები ელასტიური თოკის გამოყენებით</p>

  • 27

დიეტები და მათი უპირატესობები ნახე ყველა სტატია



<p>პეგანური დიეტა - უპირატესობები და ნაკლოვანებები</p>

პეგანური დიეტა 

პეგანური დიეტა პალეოსა და ვეგანური დიეტების ძირითადი პრინციპების საინტერესო კომბინაციას გთავაზობთ. კვების აღნიშნული რეჟიმი სისხლში შაქრის დონის დაბალანსებას, ორგანიზმის ანთებითი პროცესებისგან დაცვასა და ჯანმრთელობის საერთო მდგომარეობის გამოსწორებას

წაიკითხე მეტი
  • October 11
  • <p>პეგანური დიეტა - უპირატესობები და ნაკლოვანებები</p>

  • 403
<p>10 საუკეთესო პროდუქტი დიეტისთვის</p>

10 საუკეთესო პროდუქტი დიეტისთვის

ადამიანის ორგანიზმი სხვა და სხვა პროდუქტს განსხვავებულად ითვისებს. თქვენი ფსიქოლოგიური განწყობები, კალორიების წვის მაჩვენებელი და თქვენს ორგანიზმში მიმდინარე ჰორმონალური ცვლილებები მნიშვნელოვნად არის დამოკიდებული იმ საკვებზე, რომელსაც თქვენ

წაიკითხე მეტი

ამბები ფიტნეს სამყაროდან ნახე ყველა სტატია



<p>ბრენდონ კარი კვლავ უკონკურენტოა</p>

ბრენდონ კარი კვლავ უკონკურენტოა

ბრენდონ კარიმ ბოლო წლების მანძილზე უდიდეს წარმატებას მიაღწია. მცირედი შესვნების შემდეგ ის დარბაზში დაბრუნდა და თავისი არაჩვეულებრივი ფორმით ყველა გააოცა. გულშემატკივრების თქმით, მათი საყვარელი ათლეტი ასეთ საოცარ ფორმაში არასდროს ყოფილა. 2019 წლის

წაიკითხე მეტი
  • June 11
  • <p>ბრენდონ კარი კვლავ უკონკურენტოა</p>

  • 55
<p>დექსტერ ჯექსონი კარიერას ასრულებს</p>

დექსტერ ჯექსონი კარიერას ასრულებს

დექსტერ ჯექსონმა სოციალურ ქსელში გულშემატკივრებს კარიერის დასრულების შესახებ შეატყობინა. ცნობილი ათლეტის თქმით, ის 2020 წლის მისტერ ოლიმპიაზე უკანასკნელად იასპარეზებს, რის შემდეგაც პროფესიონალურ დონეზე ასპარეზობას საერთოდ შეწყვეტს. „ძალიან დიდხანს

წაიკითხე მეტი
  • June 10
  • <p>დექსტერ ჯექსონი კარიერას ასრულებს</p>

  • 52

ცნობილი ადამიანები გვირჩევენ ნახე ყველა სტატია



<p>ცნობილი ამერიკელი ფიტნეს ინსტრუქტორის სასარგებლო რჩევები გახდომის მსურველთათვის</p>

სასარგებლო რჩევები გახდომის მსურველთათვის

ტრეისი ანდერსონი 35 მილიონ დოლარად შეფასებული ფიტნეს იმპერიის მფლობელია. ჯენიფერ ლოპესი, გვინეტ პელტროუ, კიმ კარდაშიანი და სხვა ცნობილი ადამიანები საოცარ ფორმას სწორედ მისი დახმარებით ინარჩუნებენ. ტრეისი ანდერსონის რჩევების გათვალისწინება ფიტნეს

წაიკითხე მეტი
  • June 6
  • <p>ცნობილი ამერიკელი ფიტნეს ინსტრუქტორის სასარგებლო რჩევები გახდომის მსურველთათვის</p>

  • 73
<p>ჯეი კატლერის რჩევები მასის მატების მსურველებს</p>

რჩევები მასის მატების მსურველებს

მასის მატების მსურველები ხშირად ყველაფერს იმაზე მეტად ართულებენ, ვიდრე ეს საჭიროა. როგორც აღმოჩნდა, მარტივი, მაგრამ მყარი წესების შემუშავება გაცილებით ეფექტურ შედეგს იძლევა, ვიდრე რთულად მიღწევადი მიზნების დასახვა. ჯეი კატლერი თაყვანისმცემლებს მასის

წაიკითხე მეტი
  • June 5
  • <p>ჯეი კატლერის რჩევები მასის მატების მსურველებს</p>

  • 76

14

29

18

89

დღეში დამწვარი კალორიების გამოთვლა


სანტიმეტრებში
კილოგრამებში
განმარტება:
მჯდომარე, ნაკლებმოძრავი :
დღის განმავლობაში ძალიან მცირე აქტივობა
მსუბუქად აქტიური:
მსუბუქი ფიზიკური აქტივობა კვირაში 1-დან 3 დღემდე.
ზომიერად აქტიური :
საშუალო ფიზიკური აქტივობა კვირაში 3-დან 5 დღემდე.
ძალიან აქტიური :
მძიმე ფიზიკური აქტივობა კვირაში 6-დან 7 დღემდე.
უკიდურესად აქტიური :
ყოველდღიური მძიმე ფიზიკური ატივობა
შენი წარმატების პორტალი

კონტაქტი / უსაფრთხოების პოლიტიკა