ჩემი პროფილი


ქალბატონები (12+) ნახე ყველა სტატია



<p>ჰიპერექსტენზია - ვარჯიში ძლიერი ზურგის კუნთებისთვის</p>

ჰიპერექსტენზია ძლიერი ზურგის კუნთებისთვის

ზურგის კუნთების გაძლიერებაზე თუ ზრუნავთ, ჰიპერექსტენზიის ვარჯიშები აუცილებლად უნდა შეასრულოთ. აღნიშნული ტიპის დატვირთვას ფიტნესში თქვენი შესრულების ხარისხის ამაღლების უნარი შესწევს. ჰეპერექსტენზიის შესრულებისას ყველაზე მეტად ზურგის გამშლელი კუნთები

წაიკითხე მეტი
  • January 16
  • <p>ჰიპერექსტენზია - ვარჯიში ძლიერი ზურგის კუნთებისთვის</p>

  • 12
<p>წონებით ვარჯიში და ვარიკოზი - იწვევს თუ არა სიმძიმეებით აზიდვები ვენების ვარიკოზულ გაგანიერებას?</p>

წონებით ვარჯიში და ვარიკოზი

ფიტნესით დაკავებული ადამიანების საკმაოდ დიდი ნაწილი თვლის, რომ წონებით ვარჯიში ვენების ვარიკოზული დაავადების გამომწვევი ერთ-ერთი მთავარი მიზეზია. თუ სიმძიმეების გამოყენებით ჩაჯდომები ცხოვრებაში ერთხელ მაინც შეგისრულებიათ, შეამჩნევდით, რომ დატვირთვის

წაიკითხე მეტი
  • January 14
  • <p>წონებით ვარჯიში&nbsp;და ვარიკოზი - იწვევს თუ არა სიმძიმეებით აზიდვები ვენების ვარიკოზულ გაგანიერებას?</p>

  • 18
<p>15 წუთიანი ვარჯიში გირებით - კალორიების ეფექტური წვა მოკლე დროში</p>

15 წუთიანი ვარჯიში გირებით 

ვარჯიშისთვის დრო თუ არ გყოფნით, გირების გამოყენებით საკმაოდ მოკლე და ეფექტური სავარჯიშო რუტინის შემუშავება შეგიძლიათ. სამსახურეობრივი მოვალეობის შესრულება ძალიან დიდ დროს თუ გართმევთ, აღნიშნული სავარჯიშო ინვენტარი სწორედ თქვენთვისაა. გირები თქვენს

წაიკითხე მეტი
  • January 15
  • <p>15 წუთიანი ვარჯიში გირებით - კალორიების ეფექტური წვა მოკლე დროში</p>

  • 13
<p>სწორი აღდგენა სირბილის შემდეგ</p>

სწორი აღდგენა სირბილის შემდეგ

ყოველდღიურად სირბილით ძალიან ბევრი ადამიანი კავდება, თუმცა მათი უდიდესი ნაწილი დამღლელი ვარჯიშის შემდეგ ძალების სათანადოდ აღდგენაზე ნაკლებად არის ორიენტირებული. სწორ აღდგენას ფიტნესით დაკავებული ადამიანებისთვის ძალიან დიდი მნიშვნელობა აქვს. სირბილი

წაიკითხე მეტი
  • January 13
  • <p>სწორი აღდგენა სირბილის შემდეგ</p>

  • 23

დიეტები და მათი უპირატესობები ნახე ყველა სტატია



<p>პეგანური დიეტა - უპირატესობები და ნაკლოვანებები</p>

პეგანური დიეტა 

პეგანური დიეტა პალეოსა და ვეგანური დიეტების ძირითადი პრინციპების საინტერესო კომბინაციას გთავაზობთ. კვების აღნიშნული რეჟიმი სისხლში შაქრის დონის დაბალანსებას, ორგანიზმის ანთებითი პროცესებისგან დაცვასა და ჯანმრთელობის საერთო მდგომარეობის გამოსწორებას

წაიკითხე მეტი
  • October 11
  • <p>პეგანური დიეტა - უპირატესობები და ნაკლოვანებები</p>

  • 142
<p>10 საუკეთესო პროდუქტი დიეტისთვის</p>

10 საუკეთესო პროდუქტი დიეტისთვის

ადამიანის ორგანიზმი სხვა და სხვა პროდუქტს განსხვავებულად ითვისებს. თქვენი ფსიქოლოგიური განწყობები, კალორიების წვის მაჩვენებელი და თქვენს ორგანიზმში მიმდინარე ჰორმონალური ცვლილებები მნიშვნელოვნად არის დამოკიდებული იმ საკვებზე, რომელსაც თქვენ

წაიკითხე მეტი

ამბები ფიტნეს სამყაროდან ნახე ყველა სტატია



<p>ბიგ რემი მისტერ ოლიმპია 2019-ს გამოტოვებს</p>

ბიგ რემი მისტერ ოლიმპიას გამოტოვებს

2017 წლის მისტერ ოლიმპიაზე ბიგ რემი საოცარ ფორმაში იყო. მან ფილ ჰიტს სერიოზული წინააღმდეგობა გაუწია და მეორე ადგილის დაკავებაც შეძლო. 2018 წელს ის მხოლოდ მე-6 ადგილს დასჯერდა. წელს კი მხრის სერიოზული ტრავმის გამო იძულებულია ასპარეზობისგან თავი შეიკავოს

წაიკითხე მეტი
<p>ფილ ჰიტი საოცარ ფორმაშია და თავდაუზოგავად ვარჯიშობს</p>

ფილ ჰიტი საოცარ ფორმაშია

2018 წლის მისტერ ოლიმპიაზე მარცხის მიუხედავად ფილ ჰიტი მოტივაციას არ კარგავს და თავდაუზოგავად ვარჯიშობს. მისტერ ოლიმპიის შვიდგზის გამარჯვებულ ათლეტს შარშან შოუნ როდენის წარმოუდგენელი ასპარეზობის გამო ტიტულის დათმობა მოუხდა. როგორც ჰიტი აღნიშნავს

წაიკითხე მეტი

ცნობილი ადამიანები გვირჩევენ ნახე ყველა სტატია



<p>8 რჩევა მასის მატების მსურველებს მისტერ ოლიმპიის ფინალისტისგან</p>

8 რჩევა მასის მატების მსურველებს

ფიტნესით დაინტერესებულ ადამიანთა უმეტესობა წონაში კლების სურვილით არის შეპყრობილი. გასახდომი დიეტებისა და ვარჯიშების შესახებ ინტერნეტში უამრავი ინფორმაციის მოძიება შეგვიძლია, თუმცა ხშირად გვავიწყდება, რომ ბევრ ადამიანს წონაში მატება უფრო უჭირს

წაიკითხე მეტი
  • January 27
  • <p>8 რჩევა მასის მატების მსურველებს მისტერ ოლიმპიის ფინალისტისგან</p>

  • 803
<p>ბილ გეიგერის რჩევები ახალბედა ბოდიბილდერებს</p>

ბილ გეიგერის რჩევები

ბილ გეიგერი, ბოდიბილდერი, მარკეტინგისა და სპორტული ჟურნალისტიკის მაგისტრი და Bodybuilding.com - ის მთავარი რედაქტორი კვლავინდებურად ცდილობს კარგი ფორმის შენარჩუნებას და გამოუცდელი ათლეტებისთვისაც არ ენანება სასარგებლო რჩევების მიცემა. მისი თქმით, 55 წლიანმა

წაიკითხე მეტი

14

29

18

89

დღეში დამწვარი კალორიების გამოთვლა


სანტიმეტრებში
კილოგრამებში
განმარტება:
მჯდომარე, ნაკლებმოძრავი :
დღის განმავლობაში ძალიან მცირე აქტივობა
მსუბუქად აქტიური:
მსუბუქი ფიზიკური აქტივობა კვირაში 1-დან 3 დღემდე.
ზომიერად აქტიური :
საშუალო ფიზიკური აქტივობა კვირაში 3-დან 5 დღემდე.
ძალიან აქტიური :
მძიმე ფიზიკური აქტივობა კვირაში 6-დან 7 დღემდე.
უკიდურესად აქტიური :
ყოველდღიური მძიმე ფიზიკური ატივობა
შენი წარმატების პორტალი

კონტაქტი / უსაფრთხოების პოლიტიკა