ჩვენი ბლოგი

აღმოაჩინე ჩვენი ბლოგი



<p>სონომას დიეტა - უპირატესობები და ნაკლოვანებები</p>

სონომას დიეტა - უპირატესობები და ნაკლოვანებები

დიეტის სახელწოდება მომდინარეობს კალიფორნიის ერთ-ერთი ქალაქის სახელიდან, რომელიც მეღვინეობის მხარედ მიიჩნევა. ის ცნობილმა დიეტოლოგმა კონი გუტერსენმა შეიმუშავა. დიეტის გეგმა ემყარება ულუფების კონტროლსა და ჯანსაღ კვებას. მისი ავტორი 10 დღის განმავლობაში

წაიკითხე მეტი
<p>ბევერლი-ჰილზის ახალი დიეტა</p>

ბევერლი-ჰილზის ახალი დიეტა

ბევერლი-ჰილზის ახალი დიეტა ამავე სახელწოდების დიეტის განახლებულ ვერსიას წარმოადგენს. პირველად ბევერლი-ჰილზის დიეტის შესახებ ცნობილი 1981 წელს გახდა. დიეტის მთავარ ასპექტს წარმოადგენს ყურადღების გამახვილება მენიუს სწორად შერჩევასა და ერთმანეთის მსგავსი

წაიკითხე მეტი
<p>უგლუტენო დიეტა</p>

უგლუტენო დიეტა

გლუტენი რთული ცილაა, რომელიც გარკვეული პროდუქტების შემადგენლობაში შედის. მისი ინდივიდუალური აუტანლობისას, ალერგიული რეაქციების შემთხვევაში, ასევე ავტოიმუნური დაავადების მქონე ადამიანებისთვის უგლუტენო დიეტა ინიშინება. მოცემული დიეტის მიზანს წარმოადგენს

წაიკითხე მეტი
<p>3 მითი მაღალცილოვან დიეტაზე</p>

3 მითი მაღალცილოვან დიეტაზე

ცილა ნებისმიერი ადამიანის რაციონში უმნიშვნელოვანეს როლს თამაშობს. თუ თქვენ ბოდიბილდერი ხართ ან აქტიურად ვარჯიშობთ, ცილებსაც მეტი რაოდენობით იღებთ. არის თუ არა საშიში ცილის დიდი დოზებით მიღება?!
ბოდიბილდერები ხშირად ხვდებიან ცრურწმენებით შეპყრობილ ადამიანებს

წაიკითხე მეტი

დღეში დამწვარი კალორიების გამოთვლა


სანტიმეტრებში
კილოგრამებში
განმარტება:
მჯდომარე, ნაკლებმოძრავი :
დღის განმავლობაში ძალიან მცირე აქტივობა
მსუბუქად აქტიური:
მსუბუქი ფიზიკური აქტივობა კვირაში 1-დან 3 დღემდე.
ზომიერად აქტიური :
საშუალო ფიზიკური აქტივობა კვირაში 3-დან 5 დღემდე.
ძალიან აქტიური :
მძიმე ფიზიკური აქტივობა კვირაში 6-დან 7 დღემდე.
უკიდურესად აქტიური :
ყოველდღიური მძიმე ფიზიკური ატივობა
შენი წარმატების პორტალი

კონტაქტი / უსაფრთხოების პოლიტიკა