ჩვენი ბლოგი

აღმოაჩინე ჩვენი ბლოგი



<p>როზმერი კონლის დიეტა</p>

როზმერი კონლის დიეტა

დიეტებისა და ფიტნესის გურუდ აღიარებული როზმერი კონლი გამოირჩევა თავისი მარტივი და მოქნილი დიეტური რეჟიმით. მისმა ბარძაყისა და თეძოს არისთვის განკუთვნილმა დიეტამ 30 წლის წინ საოცარი პოპულარობა მოიპოვა და მას შემდეგ აქტუალობას არ კარგავს. და მაინც, როგორია

წაიკითხე მეტი
<p>სონომას დიეტა - უპირატესობები და ნაკლოვანებები</p>

სონომას დიეტა - უპირატესობები და ნაკლოვანებები

დიეტის სახელწოდება მომდინარეობს კალიფორნიის ერთ-ერთი ქალაქის სახელიდან, რომელიც მეღვინეობის მხარედ მიიჩნევა. ის ცნობილმა დიეტოლოგმა კონი გუტერსენმა შეიმუშავა. დიეტის გეგმა ემყარება ულუფების კონტროლსა და ჯანსაღ კვებას. მისი ავტორი 10 დღის განმავლობაში

წაიკითხე მეტი
<p>ბევერლი-ჰილზის ახალი დიეტა</p>

ბევერლი-ჰილზის ახალი დიეტა

ბევერლი-ჰილზის ახალი დიეტა ამავე სახელწოდების დიეტის განახლებულ ვერსიას წარმოადგენს. პირველად ბევერლი-ჰილზის დიეტის შესახებ ცნობილი 1981 წელს გახდა. დიეტის მთავარ ასპექტს წარმოადგენს ყურადღების გამახვილება მენიუს სწორად შერჩევასა და ერთმანეთის მსგავსი

წაიკითხე მეტი
<p>უგლუტენო დიეტა</p>

უგლუტენო დიეტა

გლუტენი რთული ცილაა, რომელიც გარკვეული პროდუქტების შემადგენლობაში შედის. მისი ინდივიდუალური აუტანლობისას, ალერგიული რეაქციების შემთხვევაში, ასევე ავტოიმუნური დაავადების მქონე ადამიანებისთვის უგლუტენო დიეტა ინიშინება. მოცემული დიეტის მიზანს წარმოადგენს

წაიკითხე მეტი

დღეში დამწვარი კალორიების გამოთვლა


სანტიმეტრებში
კილოგრამებში
განმარტება:
მჯდომარე, ნაკლებმოძრავი :
დღის განმავლობაში ძალიან მცირე აქტივობა
მსუბუქად აქტიური:
მსუბუქი ფიზიკური აქტივობა კვირაში 1-დან 3 დღემდე.
ზომიერად აქტიური :
საშუალო ფიზიკური აქტივობა კვირაში 3-დან 5 დღემდე.
ძალიან აქტიური :
მძიმე ფიზიკური აქტივობა კვირაში 6-დან 7 დღემდე.
უკიდურესად აქტიური :
ყოველდღიური მძიმე ფიზიკური ატივობა
შენი წარმატების პორტალი

კონტაქტი / უსაფრთხოების პოლიტიკა