ჩვენი ბლოგი

აღმოაჩინე ჩვენი ბლოგი



<p>3 მითი მაღალცილოვან დიეტაზე</p>

3 მითი მაღალცილოვან დიეტაზე

ცილა ნებისმიერი ადამიანის რაციონში უმნიშვნელოვანეს როლს თამაშობს. თუ თქვენ ბოდიბილდერი ხართ ან აქტიურად ვარჯიშობთ, ცილებსაც მეტი რაოდენობით იღებთ. არის თუ არა საშიში ცილის დიდი დოზებით მიღება?!
ბოდიბილდერები ხშირად ხვდებიან ცრურწმენებით შეპყრობილ ადამიანებს

წაიკითხე მეტი
<p>პალეოს დიეტის დადებითი და უარყოფითი მხარეები</p>

პალეოს დიეტის დადებითი და უარყოფითი მხარეები

პალეოს დიეტის უმთავრეს მახასიათებელს ბუნებრივი პროდუქტებისადმი უპირატესობის მინიჭება წარმოადგენს. ამ დიეტის მიმდევართათვის მიუღებელია იმგვარი საკვების მიღება, რომელშიც ქიმიური დანამატები გვხვდება. პალეო დიეტის დროს ადამიანები ჩვენი შორეული

წაიკითხე მეტი
<p>უმარილო დიეტების ნაკლოვანებები</p>

უმარილო დიეტების ნაკლოვანებები

მარილის ჭარბი მოხმარებით გამოწვეული ზიანის შესახებ დღეს ბევრს საუბრობენ. მისმა ზედმეტი დოზით გამოყენებამ შესაძლოა სერიოზული საფრთხე შეუქმნას თქვენს ჯანმრთელობას და ჭარბი წონის პრობლემის წინაშე დაგაყენოთ. თუმცა ბევრს ავიწყდება, რომ მარილის ნაკლებობა

წაიკითხე მეტი
<p>გასახდომი დიეტა და ჯანმრთელობის პრობლემები</p>

გასახდომი დიეტა და ჯანმრთელობის პრობლემები

სტატიაში გესაუბრებით იმ 5 მნიშვნელოვან პრობლემაზე, რომელთაც დიეტა ადამიანის ორგანიზმს უქმნის. თითოეული მათგანი სერიოზულ უსიამოვნებებს გპირდებათ, ამიტომ, სანამ გასახდომ დიეტას დაიწყებდეთ, კარგად დაფიქრდით: ღირს კი ამხელა მსხვერპლის გაღება?!

წაიკითხე მეტი

დღეში დამწვარი კალორიების გამოთვლა


სანტიმეტრებში
კილოგრამებში
განმარტება:
მჯდომარე, ნაკლებმოძრავი :
დღის განმავლობაში ძალიან მცირე აქტივობა
მსუბუქად აქტიური:
მსუბუქი ფიზიკური აქტივობა კვირაში 1-დან 3 დღემდე.
ზომიერად აქტიური :
საშუალო ფიზიკური აქტივობა კვირაში 3-დან 5 დღემდე.
ძალიან აქტიური :
მძიმე ფიზიკური აქტივობა კვირაში 6-დან 7 დღემდე.
უკიდურესად აქტიური :
ყოველდღიური მძიმე ფიზიკური ატივობა
შენი წარმატების პორტალი

კონტაქტი / უსაფრთხოების პოლიტიკა