ჩვენი ბლოგი

აღმოაჩინე ჩვენი ბლოგი



<p>როგორ ვმართოთ ჰორმონები - 7 საუკეთესო გზა წონის გასაკონტროლებლად</p>

როგორ ვმართოთ ჰორმონები - 7 საუკეთესო გზა წონის გასაკონტროლებლად

ჰორმონები ადამიანის ფიზიკურ მონაცემებზე ძალიან დიდ გავლენას ახდენენ. ისინი წონის მატებასა და კლებასაც მნიშვნელოვნად უწყობენ ხელს. ჰორმონებს თქვენი მადის გაკონტროლების უნარი შესწევთ, გარდა ამისა, ზოგიერთ მათგანს შეგიძლიათ ორგანიზმში ცხიმის ჭარბი

წაიკითხე მეტი
<p>14 საუკეთესო ვარჯიში დუნდულებისთვის</p>

14 საუკეთესო ვარჯიში დუნდულებისთვის

დუნდულებისა და ბარძაყების ლამაზ ფორმებზე თუ ოცნებობთ, ცნობილი ფიტნეს ტრენერისა და Fit Body-ს აპლიკაციის შემქმნელის ანა ვიქტორიას რჩეული სავარჯიშო რუტინა სწორედ თქვენთვის არის განკუთვნილი. ანა ფორმათა ტრანსფორმაციის ნამდვილ დედოფლად არის აღიარებული

წაიკითხე მეტი
<p>იოგა წონაში კლებისთვის</p>

იოგა წონაში კლებისთვის

ადამიანების უმრავლესობამ არაფერი იცის იმის შესახებ, რომ გარდა ფსიქიკური, მენტალური და სპირიტუალური განვითარების ხელშეწყობისა, იოგა წონაში კლების პროცესსაც აჩქარებს. განსაკუთრებით სასარგებლო ამ მხრივ აქტიური იოგაა. თუმცა შედარებით სტატიკური

წაიკითხე მეტი
<p>ფუნქციონალური ვარჯიშები - ის, რაც ყველასთვის მნიშვნელოვანია</p>

ფუნქციონალური ვარჯიშები - ის, რაც ყველასთვის მნიშვნელოვანია

ფუნქციონალურ ვარჯიშებს ყოველდღიურ ცხოვრებაში ორგანიზმის ნორმალურ ფუნქციონირებაზე ძალიან დიდი გავლენის მოხდენა შეუძლია. მსგავსი ტიპის დატვირთვა განსაკუთრებით სასარგებლოა ზრდასრული ადამიანებისთვის. რას წარმოადგენს ფუნქციონალური ვარჯიშები? ამ შემთხვევაში

წაიკითხე მეტი

დღეში დამწვარი კალორიების გამოთვლა


სანტიმეტრებში
კილოგრამებში
განმარტება:
მჯდომარე, ნაკლებმოძრავი :
დღის განმავლობაში ძალიან მცირე აქტივობა
მსუბუქად აქტიური:
მსუბუქი ფიზიკური აქტივობა კვირაში 1-დან 3 დღემდე.
ზომიერად აქტიური :
საშუალო ფიზიკური აქტივობა კვირაში 3-დან 5 დღემდე.
ძალიან აქტიური :
მძიმე ფიზიკური აქტივობა კვირაში 6-დან 7 დღემდე.
უკიდურესად აქტიური :
ყოველდღიური მძიმე ფიზიკური ატივობა
შენი წარმატების პორტალი

კონტაქტი / უსაფრთხოების პოლიტიკა