ჩვენი ბლოგი

აღმოაჩინე ჩვენი ბლოგი



<p>ვარჯიში მშობიარობის შემდეგ - სასარგებლო ფიტნეს რჩევები ახალბედა დედებს</p>

ვარჯიში მშობიარობის შემდეგ - სასარგებლო ფიტნეს რჩევები ახალბედა დედებს

მომავალმა დედებმა კარგად იციან, რომ ორსულობის დროს ვარჯიში ძალიან სასარგებლოა, თუმცა ფიზიკური აქტივობა თავის მნიშვნელობას არც ბავშვის გაჩენის შემდეგ კარგავს. ფიტნესით გატაცებული ახალბედა დედები სტრესს მარტივად ამარცხებენ, როგორც წესი, მათ ძილის

წაიკითხე მეტი
<p>დარბაზში შეძენილი ინფექციები და მათგან განკურნების გზები</p>

დარბაზში შეძენილი ინფექციები და მათგან განკურნების გზები

ადამიანების უმრავლესობა დარბაზში ჯანმრთელობის მდგომარეობის გასაუმჯობესებლად მიდის. მიუხედავად იმისა, რომ ვარჯიში ორგანიზმისთვის ძალიან სასარგებლოა, შესაძლოა, ის ჯანმრთელობისთვის გარკვეულ საფრთხეებსაც შეიცავდეს. დარბაზში მიკრობებისა და ბაქტერიების

წაიკითხე მეტი
<p>რა არის ფასცია - ყველაფერი რაც მის შესახებ უნდა ვიცოდეთ</p>

რა არის ფასცია - ყველაფერი რაც მის შესახებ უნდა ვიცოდეთ

არასდროს დაფიქრებულხართ, რატომ ვერ ახერხებთ ხელებით თავისუფლად შეეხოთ ფეხის წვერებს ან რა ძალით ინარჩუნებენ თქვენი შინაგანი ორგანოები წონასწორობას, როდესაც თოკით ხტუნვით ხართ დაკავებული? არც იმაზე დაფიქრებულხართ, როგორ უკავშირდება კუნთი ძვალს ან

წაიკითხე მეტი
<p>როგორ დავამარცხოთ მეტეორიზმი?</p>

როგორ დავამარცხოთ მეტეორიზმი?

ყველას გვინდა, რომ წვეულებაზე წასვლისას შესანიშნავად გამოვიყურებოდეთ, მაგრამ ხშირად ჩიფსების ჭარბად მირთმევის ან გაზიანი სასმელებისადმი გადაჭარბებული მიდრეკილების გამო, შარვლის ჩაცმა ძალიან გვიძნელდება. მეტეორიზმი არამხოლოდ ვიზუალს გვიმახინჯებს, ის 

წაიკითხე მეტი

დღეში დამწვარი კალორიების გამოთვლა


სანტიმეტრებში
კილოგრამებში
განმარტება:
მჯდომარე, ნაკლებმოძრავი :
დღის განმავლობაში ძალიან მცირე აქტივობა
მსუბუქად აქტიური:
მსუბუქი ფიზიკური აქტივობა კვირაში 1-დან 3 დღემდე.
ზომიერად აქტიური :
საშუალო ფიზიკური აქტივობა კვირაში 3-დან 5 დღემდე.
ძალიან აქტიური :
მძიმე ფიზიკური აქტივობა კვირაში 6-დან 7 დღემდე.
უკიდურესად აქტიური :
ყოველდღიური მძიმე ფიზიკური ატივობა
შენი წარმატების პორტალი

კონტაქტი / უსაფრთხოების პოლიტიკა