ჩვენი ბლოგი

აღმოაჩინე ჩვენი ბლოგი



<p>როგორ მოვიშოროთ ცხიმი მუცლიდან - 10 საუკეთესო ვარჯიში</p>

როგორ მოვიშოროთ ცხიმი მუცლიდან - 10 საუკეთესო ვარჯიში

მუცლიდან ზედმეტი ცხიმების მოშორება ძალიან რთულია. გარდა ამისა, ცნობილია, რომ ადამიანები, რომლებსაც მუცლის არეში ჭარბად უგროვდებათ ცხიმი, დიაბეტის, გულ-სისხლძარღვთა დაავადებების და სიმსივნის განვითარების რისკ-ჯგუფში ხვდებიან. სწორედ ამიტომ, თუ აღნიშნულ

წაიკითხე მეტი
<p>10 საუკეთესო ვარჯიში ფეხების დასათხელებლად</p>

10 საუკეთესო ვარჯიში ფეხების დასათხელებლად

ქალბატონების უმრავლესობა ოცნებობს მოხდენილი, თხელი და სექსუალური ფეხები ჰქონდეს. არ აქვს მნიშვნელობა სპორტული ჟინი გამოძრავებთ, თუ უბრალოდ გსურთ საზაფხულო შორტებში თქვენი ქვედა კიდურები საოცრად გამოიყურებოდეს, მთავარია, რომ მიზნის მიღწევას

წაიკითხე მეტი
<p>ვარჯიში მოგზაურობის დროს - 8 სასარგებლო რჩევა</p>

ვარჯიში მოგზაურობის დროს - 8 სასარგებლო რჩევა

ზაფხულს ადამიანების უმრავლესობა მოგზაურობაში ატარებს. როგორც წესი, ამ დროს აქტიური ფიტნეს რეჟიმით ცხოვრება წარმოუდგენელი ხდება და მოგზაურებს სავარჯიშო რუტინის ერთგულება უძნელდებათ. უცნობი ადგილების აღმოჩენა და საინტერესო თავგადასავლები ფიზიკურ

წაიკითხე მეტი
<p>7 საუკეთესო კარდიო ვარჯიში ქალბატონებისთვის</p>

7 საუკეთესო კარდიო ვარჯიში ქალბატონებისთვის

კარდიო ვარჯიში ადამიანთა უმრავლესობისთვის სირბილთან ასოცირდება. ყველამ არ იცის, რომ მსგავსი ტიპის დატვირთვა უამრავ სხვა და სხვა სახის აქტივობას მოიაზრებს. საუკეთესო კარდიო ვარჯიშები, როგორც წესი, მრავალფუნქციურია. მათი შესრულებისას სხეულის ყველა

წაიკითხე მეტი

დღეში დამწვარი კალორიების გამოთვლა


სანტიმეტრებში
კილოგრამებში
განმარტება:
მჯდომარე, ნაკლებმოძრავი :
დღის განმავლობაში ძალიან მცირე აქტივობა
მსუბუქად აქტიური:
მსუბუქი ფიზიკური აქტივობა კვირაში 1-დან 3 დღემდე.
ზომიერად აქტიური :
საშუალო ფიზიკური აქტივობა კვირაში 3-დან 5 დღემდე.
ძალიან აქტიური :
მძიმე ფიზიკური აქტივობა კვირაში 6-დან 7 დღემდე.
უკიდურესად აქტიური :
ყოველდღიური მძიმე ფიზიკური ატივობა
შენი წარმატების პორტალი

კონტაქტი / უსაფრთხოების პოლიტიკა