ჩვენი ბლოგი

აღმოაჩინე ჩვენი ბლოგი



<p>ცნობილი იაპონელი გასტროენტეროლოგი ჰირომი შინა სწორი კვების პრინციპებს გვაცნობს</p>

ცნობილი იაპონელი გასტროენტეროლოგი ჰირომი შინა სწორი კვების პრინციპებს გვაცნობს

ჰირომი შინა ცნობილი იაპონელი ექიმი, გასტროენტეროლოგი და ქირურგია, რომელმაც არაერთი მნიშვნელოვანი წიგნი დაწერა ჯანსაღი ცხოვრების შესახებ. თავის ცნობილ წიგნში „საოცარი ფერმენტები“ ექიმი ჯანსაღი კვების იმ ალგორითმს აყალიბებს, რომლის მიმდევრებიც

წაიკითხე მეტი
<p>კარდიოლოგის რჩევები გულ-სისხლძარღვთა სისტემის გასაძლიერებლად</p>

კარდიოლოგის რჩევები გულ-სისხლძარღვთა სისტემის გასაძლიერებლად

გულ-სისხლძარღვთა სისტემის ჯანმრთელობა ნებისმიერი ადამიანისთვის სასიცოცხლოდ მნიშვნელოვანია. გთავაზობთ ცნობილი კარდიოლოგების რჩევებს, თუ როგორ გავაძლიეროთ ჩვენი ერთ-ერთი უმთავრესი ორგანო და ხელი შევუწყოთ მის მოწესრიგებულ მუშაობას.

წაიკითხე მეტი
<p>დეპრესიის დაძლევაში ვარჯიში დაგეხმარებათ</p>

დეპრესიის დაძლევაში ვარჯიში დაგეხმარებათ

ადამიანები, რომლებიც დეპრესიით იტანჯებიან, ხშირად ვერ ხვდებიან, რომ ვარჯიში მათს მძიმე მდგომარეობაზე დადებითად აისახება, ამასთან ის არ არის დაკავშირებული ზედმეტ ხარჯებთან და არც გვერდითი ეფექტებით დაგაზიანებთ. ფიზიკურ დატვირთვას დეპრესიის სიმპტომთა

წაიკითხე მეტი
<p>ინტერვიუ ექიმ დევიდ ოუენსთან სპორტული ტრავმების შესახებ</p>

ინტერვიუ ექიმ დევიდ ოუენსთან სპორტული ტრავმების შესახებ

ადვილი შესაძლებელია კვირის ხანგრძლივმა გასეირნებამ ან ვარჯიშმა მტკივნეული კვალი დაგამჩნიოთ და ორშაბათ დილას სამსახურში კოჭლობით მიგიყვანოთ. თქვენ არ იქნებით ერთადერთი, ვისაც მსგავსი პრობლემა აწუხებს. სპორტული ტრავმების გამო ექიმებს ყოველდღიურად

წაიკითხე მეტი

დღეში დამწვარი კალორიების გამოთვლა


სანტიმეტრებში
კილოგრამებში
განმარტება:
მჯდომარე, ნაკლებმოძრავი :
დღის განმავლობაში ძალიან მცირე აქტივობა
მსუბუქად აქტიური:
მსუბუქი ფიზიკური აქტივობა კვირაში 1-დან 3 დღემდე.
ზომიერად აქტიური :
საშუალო ფიზიკური აქტივობა კვირაში 3-დან 5 დღემდე.
ძალიან აქტიური :
მძიმე ფიზიკური აქტივობა კვირაში 6-დან 7 დღემდე.
უკიდურესად აქტიური :
ყოველდღიური მძიმე ფიზიკური ატივობა
შენი წარმატების პორტალი

კონტაქტი / უსაფრთხოების პოლიტიკა