ჩვენი ბლოგი

აღმოაჩინე ჩვენი ბლოგი



<p>ვარჯიში მუხლის ტკივილის შესამსუბუქებლად</p>

ვარჯიში მუხლის ტკივილის შესამსუბუქებლად

პირველ პაემანზე წასვლისას მუხლებში სისუსტის შეგრძნება სასიამოვნოც კია, თუმცა თუ სახსრების ტკივილი ყოველდღიურად გახსენებთ თავს, შესაძლოა თქვენი ცხოვრების ხარისხი მნიშვნელოვნად გაუარესდეს. მუხლი ფეხების, ზურგისა და კისრის ზონებთან ერთად ყველაზე

წაიკითხე მეტი
<p>რატომ იმატებთ წონაში - 8 სავარაუდო მიზეზი</p>

რატომ იმატებთ წონაში - 8 სავარაუდო მიზეზი

ტანსაცმელი, რომელიც ორი თვის წინ გეცვათ, დღეს აღარ გეტევათ, მიუხედავად იმისა, რომ ამ დროის მანძილზე თქვენი ცხოვრების სტილი არ შეცვლილა. ცხადია, წონის სწრაფი მატება ძალიან გაკვირვებთ და მოულოდნელი ცვლილების მიზეზის დადგენას ცდილობთ. თქვენ ერთადერთი

წაიკითხე მეტი
<p>ვარჯიში ხერხემლის სიმტკიცის შესანარჩუნებლად</p>

ვარჯიში ხერხემლის სიმტკიცის შესანარჩუნებლად

ვარჯიშის დროს ხერხემლის უსაფრთხოებაზე ზრუნვა უმნიშვნელოვანესია. ფიზიკური დატვირთვისას მხოლოდ სხეულის სწორად დაჭერით საღერძე ჩონჩხის ძირითადი ნაწილის სიმტკიცის შენარჩუნებას ვერ უზრუნველყოფთ. ხერხემლის უსაფრთხოებაზე თუ ზრუნავთ, სავარჯიშო პროგრამა

წაიკითხე მეტი
<p>რა სიხშირით ვავარჯიშოთ კუნთები?</p>

რა სიხშირით ვავარჯიშოთ კუნთები?

ადამიანების დიდი ნაწილი დარბაზში სიარულს გარკვეული მიზნით იწყებს. ზოგს წონაში კლება სურს, ზოგიერთი მათგანი მასის მატებაზე ოცნებობს, ზოგს კი ჯანმრთელობის ზოგადი მდგომარეობის გაუმჯობესება აქვს გადაწყვეტილი, თუმცა მათ უმრავლესობას ხშირად წარმოდგენა

წაიკითხე მეტი

დღეში დამწვარი კალორიების გამოთვლა


სანტიმეტრებში
კილოგრამებში
განმარტება:
მჯდომარე, ნაკლებმოძრავი :
დღის განმავლობაში ძალიან მცირე აქტივობა
მსუბუქად აქტიური:
მსუბუქი ფიზიკური აქტივობა კვირაში 1-დან 3 დღემდე.
ზომიერად აქტიური :
საშუალო ფიზიკური აქტივობა კვირაში 3-დან 5 დღემდე.
ძალიან აქტიური :
მძიმე ფიზიკური აქტივობა კვირაში 6-დან 7 დღემდე.
უკიდურესად აქტიური :
ყოველდღიური მძიმე ფიზიკური ატივობა
შენი წარმატების პორტალი

კონტაქტი / უსაფრთხოების პოლიტიკა