ჩვენი ბლოგი

აღმოაჩინე ჩვენი ბლოგი



<p>დარბაზში შეძენილი ინფექციები და მათგან განკურნების გზები</p>

დარბაზში შეძენილი ინფექციები და მათგან განკურნების გზები

ადამიანების უმრავლესობა დარბაზში ჯანმრთელობის მდგომარეობის გასაუმჯობესებლად მიდის. მიუხედავად იმისა, რომ ვარჯიში ორგანიზმისთვის ძალიან სასარგებლოა, შესაძლოა, ის ჯანმრთელობისთვის გარკვეულ საფრთხეებსაც შეიცავდეს. დარბაზში მიკრობებისა და ბაქტერიების

წაიკითხე მეტი
<p>მკერდის უკონტროლო ზრდა მამაკაცებში - როგორ დავამარცხოთ გინეკომასტია?</p>

მკერდის უკონტროლო ზრდა მამაკაცებში - როგორ დავამარცხოთ გინეკომასტია?

მზის გულზე გარუჯვა, ცურვა, შხაპის მიღება, სექსი - თქვენს ცხოვრებაში ძალიან ბევრი აქტივობაა, რომელთა შესრულება მხოლოდ წელს ზემოთ ან სრულიად შიშველს გიხდებათ. მამაკაცები, რომლებსაც მკერდის უკონტროლო ზრდის პრობლემა აქვთ, მსგავსი ტიპის აქტივობებისგან

წაიკითხე მეტი
<p>რა არის ფასცია - ყველაფერი რაც მის შესახებ უნდა ვიცოდეთ</p>

რა არის ფასცია - ყველაფერი რაც მის შესახებ უნდა ვიცოდეთ

არასდროს დაფიქრებულხართ, რატომ ვერ ახერხებთ ხელებით თავისუფლად შეეხოთ ფეხის წვერებს ან რა ძალით ინარჩუნებენ თქვენი შინაგანი ორგანოები წონასწორობას, როდესაც თოკით ხტუნვით ხართ დაკავებული? არც იმაზე დაფიქრებულხართ, როგორ უკავშირდება კუნთი ძვალს ან

წაიკითხე მეტი
<p>როგორ ჩავდგეთ ფორმაში სწრაფად - 9 სასარგებლო რჩევა</p>

როგორ ჩავდგეთ ფორმაში სწრაფად - 9 სასარგებლო რჩევა

ფორმაში სწრაფად ჩადგომაზე თუ ოცნებობთ, ალბათ, მეგობრებისგან, ოჯახის წევრებისგან და სხვა კეთილისმსურველებისგან ძალიან ბევრი რჩევა მოგისმენიათ, თუ როგორ უნდა მიაღწიოთ დასახულ მიზანს მარტივად. დიდი ალბათობით, თქვენი ახლობლები გეტყოდნენ, რომ ათლეტური

წაიკითხე მეტი

დღეში დამწვარი კალორიების გამოთვლა


სანტიმეტრებში
კილოგრამებში
განმარტება:
მჯდომარე, ნაკლებმოძრავი :
დღის განმავლობაში ძალიან მცირე აქტივობა
მსუბუქად აქტიური:
მსუბუქი ფიზიკური აქტივობა კვირაში 1-დან 3 დღემდე.
ზომიერად აქტიური :
საშუალო ფიზიკური აქტივობა კვირაში 3-დან 5 დღემდე.
ძალიან აქტიური :
მძიმე ფიზიკური აქტივობა კვირაში 6-დან 7 დღემდე.
უკიდურესად აქტიური :
ყოველდღიური მძიმე ფიზიკური ატივობა
შენი წარმატების პორტალი

კონტაქტი / უსაფრთხოების პოლიტიკა