ჩვენი ბლოგი

აღმოაჩინე ჩვენი ბლოგი



<p>ინტერვალური შიმშილი წონაში კლებისთვის</p>

ინტერვალური შიმშილი წონაში კლებისთვის

წონაში კლებისთვის ინტერვალური შიმშილის მეთოდს უფრო და უფრო აქტიურად მიმართავენ. მისი დახმარებით ზედმეტი კილოგრამებისგან გათავისუფლების პროცესი მარტივდება. ადამიანთა უმრავლესობა ფიქრობს, რომ აღნიშნული მეთოდი ჯანმრთელობისთვისაც სასარგებლოა და სიცოცხლის

წაიკითხე მეტი
<p>იოგა წონაში კლებისთვის</p>

იოგა წონაში კლებისთვის

ადამიანების უმრავლესობამ არაფერი იცის იმის შესახებ, რომ გარდა ფსიქიკური, მენტალური და სპირიტუალური განვითარების ხელშეწყობისა, იოგა წონაში კლების პროცესსაც აჩქარებს. განსაკუთრებით სასარგებლო ამ მხრივ აქტიური იოგაა. თუმცა შედარებით სტატიკური

წაიკითხე მეტი
<p>პლატოს ეფექტი წონაში კლებისას და მასთან ბრძოლის გზები</p>

პლატოს ეფექტი წონაში კლებისას და მასთან ბრძოლის გზები

წონაში კლების პროცესი ხშირად იმაზე რთული აღმოჩნდება ხოლმე, ვიდრე წარმოგედგინათ. თავდაპირველად ზედმეტი კილოგრამები სწრაფად იხევენ უკან და მათგან გათავისუფლება უდიდეს სიხარულს განიჭებთ, თუმცა გარკვეულ ეტაპზე თქვენი წონა დაუმორჩილებლობას გიცხადებთ და

წაიკითხე მეტი
<p>ფუნქციონალური ვარჯიშები - ის, რაც ყველასთვის მნიშვნელოვანია</p>

ფუნქციონალური ვარჯიშები - ის, რაც ყველასთვის მნიშვნელოვანია

ფუნქციონალურ ვარჯიშებს ყოველდღიურ ცხოვრებაში ორგანიზმის ნორმალურ ფუნქციონირებაზე ძალიან დიდი გავლენის მოხდენა შეუძლია. მსგავსი ტიპის დატვირთვა განსაკუთრებით სასარგებლოა ზრდასრული ადამიანებისთვის. რას წარმოადგენს ფუნქციონალური ვარჯიშები? ამ შემთხვევაში

წაიკითხე მეტი

დღეში დამწვარი კალორიების გამოთვლა


სანტიმეტრებში
კილოგრამებში
განმარტება:
მჯდომარე, ნაკლებმოძრავი :
დღის განმავლობაში ძალიან მცირე აქტივობა
მსუბუქად აქტიური:
მსუბუქი ფიზიკური აქტივობა კვირაში 1-დან 3 დღემდე.
ზომიერად აქტიური :
საშუალო ფიზიკური აქტივობა კვირაში 3-დან 5 დღემდე.
ძალიან აქტიური :
მძიმე ფიზიკური აქტივობა კვირაში 6-დან 7 დღემდე.
უკიდურესად აქტიური :
ყოველდღიური მძიმე ფიზიკური ატივობა
შენი წარმატების პორტალი

კონტაქტი / უსაფრთხოების პოლიტიკა