ჩვენი ბლოგი

აღმოაჩინე ჩვენი ბლოგი



<p>რა არის გლუტენი და რამდენად მავნეა ის ჯანმრთელობისთვის?</p>

რა არის გლუტენი და რამდენად მავნეა ის ჯანმრთელობისთვის?

ადამიანების დიდი ნაწილი გლუტენის შემცველი პროდუქტების მირთმევაზე კატეგორიულ უარს აცხადებს. ალბათ, თქვენც გყავთ მეგობარი, ახლობელი ან ნათესავი, რომელიც გლუტენის შემცველ საკვებს არასდროს მიირთმევს. რიგ შემთხვევაში, აღნიშნულ ცილაზე უარის თქმა

წაიკითხე მეტი
<p>ვარჯიში სახლის პირობებში - 7 ეფექტური მოძრაობა</p>

ვარჯიში სახლის პირობებში - 7 ეფექტური მოძრაობა

ჯანსაღი წონის შესანარჩუნებლად სახლში მდიდრული სავარჯიშო დარბაზის მოწყობა ნამდვილად არ არის საჭირო. ეფექტური ვარჯიშების შესრულება ყოველგვარი ფიტნეს აღჭურვილობის გარეშეც შეგიძლიათ. მთავარია, ისეთი სავარჯიშო რუტინა შეარჩიოთ, რომელიც ჯანსაღი ფორმის

წაიკითხე მეტი
<p>საუკეთესო ტრიცეფსის ვარჯიშები ქალბატონებისთვის</p>

საუკეთესო ტრიცეფსის ვარჯიშები ქალბატონებისთვის

სხეულის ზედა ნაწილის ვარჯიშებზე საუბრისას ქალბატონები ყურადღებას უმეტესად ბიცეფსისა და მხრების დატვირთვაზე ამახვილებენ. გამოუცდელი ათლეტები ტრიცეფსის ვარჯიშებს შედარებით ნაკლებ მნიშვნელობას ანიჭებენ, რაც უდიდესი შეცდომაა. მკლავებისთვის დახვეწილი და

წაიკითხე მეტი
<p>როგორ მოვიშოროთ ღიპი 10 დღეში?</p>

როგორ მოვიშოროთ ღიპი 10 დღეში?

ადამიანების უდიდეს ნაწილს ღიპის 10 დღეში მოშორება წარმოუდგენელ პერსპექტივად მიაჩნია. მართალია, დაუჯერებლად ჟღერს, მაგრამ მუცლის ცხიმის წარმატებით დაწვა ერთ კვირასა და სამ დღეში ნამდვილად შესაძლებელია. წარმატების გასაღები დეტალებშია. ის რაც ერთი

წაიკითხე მეტი

დღეში დამწვარი კალორიების გამოთვლა


სანტიმეტრებში
კილოგრამებში
განმარტება:
მჯდომარე, ნაკლებმოძრავი :
დღის განმავლობაში ძალიან მცირე აქტივობა
მსუბუქად აქტიური:
მსუბუქი ფიზიკური აქტივობა კვირაში 1-დან 3 დღემდე.
ზომიერად აქტიური :
საშუალო ფიზიკური აქტივობა კვირაში 3-დან 5 დღემდე.
ძალიან აქტიური :
მძიმე ფიზიკური აქტივობა კვირაში 6-დან 7 დღემდე.
უკიდურესად აქტიური :
ყოველდღიური მძიმე ფიზიკური ატივობა
შენი წარმატების პორტალი

კონტაქტი / უსაფრთხოების პოლიტიკა