ჩვენი ბლოგი

აღმოაჩინე ჩვენი ბლოგი



<p>პილატესი საოცნებო მუცლის კუნთებისთვის - 11 ეფექტური ვარჯიში</p>

პილატესი საოცნებო მუცლის კუნთებისთვის - 11 ეფექტური ვარჯიში

მუცლის კუნთების გამოკვეთაზე ზრუნვა ფიტნეს მოყვარულების ერთ-ერთი უმთავრესი მიზანია. ალბათ, ბევრმა მათგანმა არ იცის, რომ პილატესი საოცნებო პრესის დაყენების მსურველთათვის ერთ-ერთი საუკეთესო არჩევანია. ის თქვენს სხეულს არამხოლოდ გამძლეობას და

წაიკითხე მეტი
<p>როგორ დავძლიოთ დაღლილობა - 9 ეფექტური მეთოდი</p>

როგორ დავძლიოთ დაღლილობა - 9 ეფექტური მეთოდი

თანამედროვე სამყაროში ადამიანებს დაღლილობის შეგრძნება ხშირად აწუხებთ. დაძაბული სამუშაო გრაფიკი, ყოველდღიური აქტივობები და საოჯახო საქმეები დაძაბულობისგან გათავისუფლებაში ხელს გიშლით. შესაძლოა, თქვენ მთელი დღის განმავლობაში 5 წუთითაც ვერ შეისვენოთ

წაიკითხე მეტი
<p>რატომ ვითვლით კალორიებს, როდესაც წონაში დაკლება გვსურს?</p>

რატომ ვითვლით კალორიებს, როდესაც წონაში დაკლება გვსურს?

წონაში დაკლების მსურველების ნაწილი მიიჩნევს, რომ კალორიების თვლა მიზნის მისაღწევად ეფექტური საშუალება არ არის. თუ მსგავსი ეჭვები თქვენც გაწუხებთ, მარტო არ ხართ. ბევრი ადამიანი ვერ იგებს, თუ რატომ არის აუცილებელი მიღებული კალორიების ზუსტი აღრიცხვა

წაიკითხე მეტი
<p>რამდენად მნიშვნელოვანია მძიმე წონებით ვარჯიში კუნთოვანი მასის ზრდისთვის?</p>

რამდენად მნიშვნელოვანია მძიმე წონებით ვარჯიში კუნთოვანი მასის ზრდისთვის?

კუნთოვანი მასის გაზრდაზე მძიმე წონებით ვარჯიშის გავლენასთან დაკავშირებით დებატები არასდროს წყდება. უმეტეს შემთხვევაში ადამიანები მოცემულ საკითხთან მიმართებაში რადიკალურ პოზიციას ირჩევენ. ზოგიერთი მათგანი თვლის, რომ კუნთოვანი მასის ზრდისთვის მძიმე

წაიკითხე მეტი

დღეში დამწვარი კალორიების გამოთვლა


სანტიმეტრებში
კილოგრამებში
განმარტება:
მჯდომარე, ნაკლებმოძრავი :
დღის განმავლობაში ძალიან მცირე აქტივობა
მსუბუქად აქტიური:
მსუბუქი ფიზიკური აქტივობა კვირაში 1-დან 3 დღემდე.
ზომიერად აქტიური :
საშუალო ფიზიკური აქტივობა კვირაში 3-დან 5 დღემდე.
ძალიან აქტიური :
მძიმე ფიზიკური აქტივობა კვირაში 6-დან 7 დღემდე.
უკიდურესად აქტიური :
ყოველდღიური მძიმე ფიზიკური ატივობა
შენი წარმატების პორტალი

კონტაქტი / უსაფრთხოების პოლიტიკა