ჩვენი ბლოგი

აღმოაჩინე ჩვენი ბლოგი



<p>გლიკემიური ინდექსის გავლენა წონაში კლებაზე</p>

გლიკემიური ინდექსის გავლენა წონაში კლებაზე

დაბალი გლიკემიური ინდექსის მქონე საკვების სასარგებლო თვისებების ჩამონათვალი საკმაოდ ვრცელია. თანამედროვე სამყაროში აღნიშნული პროდუქტებით კვება უფრო და უფრო პოპულარული ხდება. დაბალი გლიკემიური ინდექსის დიეტის მიმდევრები თვლიან, რომ კვების მსგავსი რეჟიმი

წაიკითხე მეტი
<p>პოპულარული დიეტა „ზონა“ - უპირატესობები და ნაკლოვანებები</p>

პოპულარული დიეტა „ზონა“ - უპირატესობები და ნაკლოვანებები

ცნობილი დიეტა „ზონა“ წლებია პოპულარობას არ კარგავს. მის მთავარ მიზანს რაციონში ნახშირწყლების, ცილებისა და ცხიმების ბალანსირებული ჩართვის უზრუნველყოფა წარმოადგენს, რაც ორგანიზმში ანთებითი პროცესების განვითარებას შეუშლის ხელს და თქვენს ჯანმრთელობას

წაიკითხე მეტი
<p>ფლექსიტარიანული დიეტა</p>

ფლექსიტარიანული დიეტა

ფლექსიტარიანული დიეტა ორიენტირებულია მცენარეული პროდუქტებით კვებაზე, თუმცა არ კრძალავს ხორცისა და სხვა ცხოველური პროდუქტების ზომიერი რაოდენობით მიღებასაც. ის გაცილებით მოქნილია ვიდრე სრულად ვეგეტარიანული ან ვეგანური დიეტა. თუ თქვენ გსურთ თქვენს რაციონში

წაიკითხე მეტი
<p>ტუტოვანი დიეტა</p>

ტუტოვანი დიეტა

ტუტოვანი დიეტის პოპულარობას ხელი შეუწყვეს მისმა გულმხურვალე მიმდევრებმა, რომელთა შორის ბევრი ცნობილი ადამიანია. ვიქტორია ბექჰემი, ჯენიფერ ენისტონი და ქეით ჰადსონი ტუტოვანი დიეტისთვის საქებარ სიტყვებს არ იშურებენ და აღნიშნავენ, რომ მისით ძალიან კმაყოფილები

წაიკითხე მეტი

დღეში დამწვარი კალორიების გამოთვლა


სანტიმეტრებში
კილოგრამებში
განმარტება:
მჯდომარე, ნაკლებმოძრავი :
დღის განმავლობაში ძალიან მცირე აქტივობა
მსუბუქად აქტიური:
მსუბუქი ფიზიკური აქტივობა კვირაში 1-დან 3 დღემდე.
ზომიერად აქტიური :
საშუალო ფიზიკური აქტივობა კვირაში 3-დან 5 დღემდე.
ძალიან აქტიური :
მძიმე ფიზიკური აქტივობა კვირაში 6-დან 7 დღემდე.
უკიდურესად აქტიური :
ყოველდღიური მძიმე ფიზიკური ატივობა
შენი წარმატების პორტალი

კონტაქტი / უსაფრთხოების პოლიტიკა