ჩვენი ბლოგი

აღმოაჩინე ჩვენი ბლოგი



<p>ანტიცელულიტური მასაჟი</p>

ანტიცელულიტური მასაჟი

ცელულიტი კანის სერიოზულ კოსმეტიკურ დეფექტს წარმოადგენს. ლიპოდისტროფიის ფონზე კანქვეშა ცხიმოვანი უჯრედები ზომაში მატულობს და კანის ჟანგბადით მომარაგება ფერხდება. უჯრედებს შორის ნივთიერებათა ცვლის ბალანსი ირღვევა, რაც ცხიმის დაგროვებას იწვევს. კანი

წაიკითხე მეტი
<p>რა არის ცელულიტი?</p>

რა არის ცელულიტი?

პროფესიონალ დერმატოლოგებსა და სამეცნიერო სფეროს წარმომადგენლებს შორის ცელულიტთან დაკავშირებით აზრთა სხვადასხვაობები გამუდმებით არსებობდა. წლების მანძილზე მედიცინის მუშაკები ცელულიტს ჭარბ ცხიმად მიიჩნევდნენ და მასთან ბრძოლის მთავარ სტრატეგიად დიეტას

წაიკითხე მეტი
<p>როგორ დავწვათ მუცლის ცხიმი?</p>

როგორ დავწვათ მუცლის ცხიმი?

მუცლის არეში დაგროვილი ცხიმი არამხოლოდ ვიზუალს გიმახინჯებთ, თქვენს ჯანმრთელობასაც უქმნის საფრთხეს. შინაგანი ორგანოების გარშემო განთავსებულ ვისცერალურ ცხიმს სტრესის ჰორმონ კორტიზოლის გამოყოფის გაზრდა შეუძლია, რაც თავის მხრივ, გავლენას ახდენს

წაიკითხე მეტი
<p>10 საუკეთესო ვარჯიში ფეხებისთვის - ბარძაყის შიდა მხარე</p>

10 საუკეთესო ვარჯიში ფეხებისთვის - ბარძაყის შიდა მხარე

ქალთა უმეტესობა ოცნებობს ბალერინასავით მოხდენილი, ბოდიბილდერივით ძლიერი და იოგას ინსტრუქტორივით მოქნილი ფეხები ჰქონდეს. შესაძლოა, მოთხილამურის ან მოციგურავის ჩამოქნილ ბარძაყებზეც ოცნებობდეთ. მნიშვნელობა არ აქვს, რა მიზანს ისახავთ. თუ მოხდენილი

წაიკითხე მეტი

დღეში დამწვარი კალორიების გამოთვლა


სანტიმეტრებში
კილოგრამებში
განმარტება:
მჯდომარე, ნაკლებმოძრავი :
დღის განმავლობაში ძალიან მცირე აქტივობა

მსუბუქად აქტიური:
მსუბუქი ფიზიკური აქტივობა კვირაში 1-დან 3 დღემდე.

ზომიერად აქტიური :
საშუალო ფიზიკური აქტივობა კვირაში 3-დან 5 დღემდე.

ძალიან აქტიური :
მძიმე ფიზიკური აქტივობა კვირაში 6-დან 7 დღემდე.

უკიდურესად აქტიური :
ყოველდღიური მძიმე ფიზიკური ატივობა
შენი წარმატების პორტალი

კონტაქტი / უსაფრთხოების პოლიტიკა