ჩვენი ბლოგი

აღმოაჩინე ჩვენი ბლოგი



<p>10 საუკეთესო ხილი მასის მატებისთვის</p>

10 საუკეთესო ხილი მასის მატებისთვის

კუნთოვანი მასის მატებაზე ფიქრის დროს ადამიანებს ხილი იშვიათად ახსენდებათ. მათმა დიდმა ნაწილმა არ იცის, რომ ხილს ამ მხრივ მნიშვნელოვანი სარგებლის მოტანა შეუძლია. ხილი ძალიან მდიდარია ბეტა-კაროტინებით, E და C ვიტამინებით, ასევე ორგანიზმისთვის

წაიკითხე მეტი
<p>ვარჯიში ასაკის გათვალისწინებით - როგორ ვივარჯიშოთ 20, 30 და 40 წლის ასაკში?</p>

ვარჯიში ასაკის გათვალისწინებით - როგორ ვივარჯიშოთ 20, 30 და 40 წლის ასაკში?

ადამიანები ნებისმიერ ასაკში სხეულის სიჯანსაღესა და ჯანმრთელობაზე ზრუნვის გამო იწყებენ ვარჯიშს. ალბათ, შეგიმჩნევიათ, რომ ასაკის მატებასთან ერთად ადამიანის ორგანიზმი მნიშვნელოვან ცვლილებებს განიცდის. რამდენად არის საჭირო სავარჯიშო რუტინის ტრანსფორმაცია

წაიკითხე მეტი
<p>მხრების ვარჯიშები ელასტიური თოკის გამოყენებით</p>

მხრების ვარჯიშები ელასტიური თოკის გამოყენებით

ელასტიური თოკის გამოყენებით მხრების ვარჯიშის შესრულება ნებისმიერ დროს და ნებისმიერ ადგილას შეგიძლიათ. დატვირთვის დროს თქვენ არ დაგჭირდებათ გირებისა და განტელების გამოყენება. ყოველთვის და ყველგან ჩანთით წონების ზიდვას ვერ შეძლებთ. შესაბამისად

წაიკითხე მეტი
<p>პილატესი ფეხების დასათხელებლად - 11 ეფექტური მოძრაობა</p>

პილატესი ფეხების დასათხელებლად - 11 ეფექტური მოძრაობა

პილატესს ქალბატონები ხშირად მუცლის კუნთების გასავარჯიშებლად იყენებენ და მათ საყვარელი მოძრაობებიც აქვთ, რომლებიც ყველაზე ეფექტურად მიაჩნიათ. ყველამ არ იცის, რომ პილატესი ფეხების დასათხელებლად ერთ-ერთი საუკეთესო ვარჯიშია. იზოლირებული მოძრაობები

წაიკითხე მეტი

დღეში დამწვარი კალორიების გამოთვლა


სანტიმეტრებში
კილოგრამებში
განმარტება:
მჯდომარე, ნაკლებმოძრავი :
დღის განმავლობაში ძალიან მცირე აქტივობა
მსუბუქად აქტიური:
მსუბუქი ფიზიკური აქტივობა კვირაში 1-დან 3 დღემდე.
ზომიერად აქტიური :
საშუალო ფიზიკური აქტივობა კვირაში 3-დან 5 დღემდე.
ძალიან აქტიური :
მძიმე ფიზიკური აქტივობა კვირაში 6-დან 7 დღემდე.
უკიდურესად აქტიური :
ყოველდღიური მძიმე ფიზიკური ატივობა
შენი წარმატების პორტალი

კონტაქტი / უსაფრთხოების პოლიტიკა