ჩვენი ბლოგი

აღმოაჩინე ჩვენი ბლოგი



<p>საუკეთესო ვარჯიშები დამწყებთათვის</p>

საუკეთესო ვარჯიშები დამწყებთათვის

თქვენ სხეულის ფორმაში მოყვანა, კუნთების გამაგრება და ჯანმრთელობის გაუმჯობესება გადაწყვიტეთ, სხვაგვარად რომ ვთქვათ, სპორტს რეგულარულად უთმობთ დროს, თუმცა კარგად ვერ ხვდებით, ვარჯიში როგორ უნდა დაიწყოთ. ექსპერტები იმ ვარჯიშთა შესახებ საუბრობენ, რომლებიც

წაიკითხე მეტი
<p>სასარგებლო ფიტნეს-რჩევები ვარჯიშის დაწყების მსურველებს</p>

სასარგებლო ფიტნეს-რჩევები ვარჯიშის დაწყების მსურველებს

ვარჯიშის დაწყება თუ გადაწყვიტეთ, გილოცავთ! თქვენ უკვე მნიშვნელოვანი ნაბიჯი გადადგით თქვენი ჯანმრთელობის მდგომარეობის გასაუმჯობესებლად, ძილის მოსაწესრიგებლად და გულ-სისხლძარღვთა სისტემის გასაძლიერებლად. ათასობით მიზეზი არსებობს იმისთვის, რომ ვარჯიში

წაიკითხე მეტი
<p>7 ნიშანი იმისა, რომ ახალი პერსონალური ტრენერი გჭირდებათ</p>

7 ნიშანი იმისა, რომ ახალი პერსონალური ტრენერი გჭირდებათ

პერსონალურ ფიტნეს-ტრენერთან ურთიერთობას ზოგიერთები ძალიან მარტივად აწყობენ და ურთიერთგაგების მისაღწევად დიდი დრო არ სჭირდებათ, თუმცა არსებობენ ადამიანები, რომლებსაც ამ მხრივ არაერთხელ შექმნიათ პრობლემები. თუ ამჩნევთ, რომ დარბაზში თქვენი იდილია

წაიკითხე მეტი
<p>როგორ შევადგინოთ სავარჯიშო გეგმა</p>

როგორ შევადგინოთ სავარჯიშო გეგმა

სავარჯიშო გეგმის შედგენა დაგეხმარებათ უკეთ გაერკვეთ საკუთარ მიზნებსა და სურვილებში. თუ თქვენ ფიტნეს სამყაროში ახალხანს შედგით ფეხი, მოტივაციის ასამაღლებლად გარკვეული სტრატეგიის დასახვა აუცილებლად გამოგადგებათ.

წაიკითხე მეტი

დღეში დამწვარი კალორიების გამოთვლა


სანტიმეტრებში
კილოგრამებში
განმარტება:
მჯდომარე, ნაკლებმოძრავი :
დღის განმავლობაში ძალიან მცირე აქტივობა
მსუბუქად აქტიური:
მსუბუქი ფიზიკური აქტივობა კვირაში 1-დან 3 დღემდე.
ზომიერად აქტიური :
საშუალო ფიზიკური აქტივობა კვირაში 3-დან 5 დღემდე.
ძალიან აქტიური :
მძიმე ფიზიკური აქტივობა კვირაში 6-დან 7 დღემდე.
უკიდურესად აქტიური :
ყოველდღიური მძიმე ფიზიკური ატივობა
შენი წარმატების პორტალი

კონტაქტი / უსაფრთხოების პოლიტიკა